printlogo


کد خبر: 249286تاریخ: 1401/3/11 00:00
وبگاه صهیونیستی از نگرانی های مقامات این رژیم بابت پایگاه سری ارتش ایران خبر داد
پهپاد‌هایی که خواب را از چشم اسرائیل ربود

گروه سیاسی: سایت خبری اسرائیلی که در حوزه ارائه گزارش‌های امنیتی فعالیت می‌کند، در مطلبی اذعان کرد پهپادهای موجود در پایگاه پهپادی سری ارتش که اخیراً رونمایی شده، تهدیدی علیه ماهیت اسرائیل محسوب می‌شود. 
هفتم خرداد بود که نخستین تصاویر از پایگاه سری پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یکی از پایگاه‌های سری پهپادی بازدید کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، وبگاه دبکا فایل با اشاره به اعلام رژیم صهیونیستی مبنی بر افزایش آمادگی خود در حوزه پدافند هوایی، مدعی شد این تصمیم غیرمعمول اسرائیل پس از آن گرفته شد که ایران اقدام به رونمایی از یک پایگاه پهپادی زیرزمینی کرد. 
بنا به گزارش این رسانه اسرائیلی که وابسته به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی است، این رژیم پس از ترور پاسدار شهید حسن صیادخدایی و همچنین رونمایی ارتش ایران از یک پایگاه پهپادی در دل رشته کوه زاگرس، انتظار یک انتقام قابل توجه از سوی جمهوری اسلامی ایران را می‌کشد. 
دبکا فایل در ادامه ضمن اعلام اینکه انتقام ایران از رژیم صهیونیستی در ۳ نقطه قابل بررسی است، نوشت: ایران یک پایگاه مخفی زیرزمینی را با حدود 100 هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته (پهپاد) رونمایی کرده است تا توانایی خود را برای تسویه‌حساب با اسرائیل در مقیاس وسیع نشان دهد. 
در همین رابطه این سایت تحلیلی آورده است: پایگاه پهپادی سری تهدیدی از سوی تهران است و ایران می‌تواند از این پهپادهای بدون سرنشین قدرتمندش برای انتقام خرابکاری‌های اخیر در ۲ تاسیسات حساس -که هر دو به اسرائیل منتسب شده‌اند- استفاده کند. 
دبکا فایل گزارش خود را اینطور ادامه داده است: این اطلاعات و اطلاعات دیگر قویاً نشان می‌دهد ایران برای انتقام، به یک عملیات کوچک بسنده نخواهد کرد، بلکه تمایل دارد خسارات سنگینی را به اسرائیل وارد کند. 
سایت وابسته به نهادهای امنیتی اسرائیل با اشاره به یورش اخیر صهیونیست‌های اشغالگر به مسجدالاقصی که با عنوان راهپیمایی پرچم انجام گرفت، به خویشتنداری حماس، جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر اشغالگران پرداخت و نوشت: گروه‌های فلسطینی با اینکه تهدید به حمله موشکی کرده بودند، چنین اقدامی نکردند. از همین رو منابع امنیتی این برداشت را دارند که حماس و جهاد اسلامی با هماهنگی تهران منتظرند و آتش خود را نگه داشته‌اند تا با حمله انتقام‌جویانه ایران به مواضع اسرائیل که در چند جبهه خواهد بود، به این حمله ملحق شوند.

Page Generated in 0/0049 sec