printlogo


کد خبر: 249462تاریخ: 1401/3/18 00:00
اخبار

قول نمایندگان وزارت ورزش به ملی‌پوشان فوتبال در قطر
معاون فرهنگی و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش شب گذشته در اردوی تیم ‌ملی در دوحه حضور یافتند. به گزارش ایسنا، سینا کلهر، معاون فرهنگی و اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در محل تمرین و هتل محل اقامت تیم ‌ملی فوتبال ایران در دوحه حضور یافتند. کلهر و احمدی همچنین ضمن دیدار با بهرام رضاییان عضو هیأت‌رئیسه، حمید استیلی مدیر تیم ‌ملی و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ‌ملی، در جریان آخرین شرایط این اردو قرار گرفتند. معاون فرهنگی وزارت ورزش همچنین در جمع ملی‌پوشان قول داد پیرامون مطالبات و خواسته‌های اعضای تیم ‌ملی از جمله پرداخت پاداش‌ها، حل مشکل خدمت سربازی و برخی موارد و موضوعات مطرح شده در این جلسه اقدامات لازم با همکاری و حمایت وزارت ورزش انجام شود. اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز با تاکید بر توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان به موضوع شرایط و آماده‌سازی تیم ‌ملی، از ارائه گزارش مشروح آخرین شرایط تیم ‌ملی به وزیر جهت انجام اقدامات لازم و مساعدت همه‌جانبه وزارت ورزش و جوانان در این زمینه خبر داد. 
***
واکنش تمسخر‌آمیز پوچتینو به اخراج از PSG
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن واکنش تمسخرآمیزی به اخراج خود از این تیم داشت. به گزارش اسپورت ۳، در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره اخراج پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن به گوش رسیده است. پوچتینو درباره اخراج خود گفت: به این خبرها توجه نمی‌کنم، چرا که در این 2 سال حضورم در پاری‌سن‌ژرمن هر هفته اخراج شده‌ام. من یک سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارم و به آن پایبندم. او ادامه داد: برای مربیگری در پاری‌سن‌ژرمن باید از بهترین مربیان بود و من خودم را از بهترین مربیان جهان می‌دانم. ما در لیگ قهرمانان اروپا تا آستانه کنار گذاشتن رئال‌مادرید پیش رفتیم اما در نهایت تیمی به پیروزی رسید که قهرمانی را مقتدرانه به دست آورد. من آرام هستم و از تعطیلات لذت می‌برم. 
***
ماجرای قتل هندبالیست سابق تیم ملی نوجوانان 
دروازه‌بان سابق تیم هندبال نوجوانان ایران به همراه پدرش در شهریار به قتل رسید. پیام قره‌باغستانی، دروازه‌بان تیم هندبال نوجوانان کشورمان ۱۰ روز قبل به همراه پدرش در حادثه تیراندازی در منطقه شهریار به قتل رسید. بنا بر تأیید روابط عمومی فدراسیون هندبال، این جوان هندبالیست کشورمان به همراه پدر و برادرش نگهبانی یک باغ در شهریار را بر عهده داشتند که گویا این باغ درباره بحث مالکیت با مشکل روبه‌رو بوده است. مرتضی محسن‌پور، مدیر روابط عمومی فدراسیون هندبال در توضیح این ماجرا به مهر گفت: مالک این باغ به دلیل اختلافاتی که بر سر مالکیت این ملک داشت، وارد باغ شده و با شلیک گلوله، این ورزشکار و پدرش را به قتل رسانده است. وی ادامه داد: این دروازه‌بان هندبال کشورمان فصل گذشته در لیگ دسته یک هندبال بازی می‌کرد و چند سال قبل از آن نیز دروازه‌بان تیم هندبال نوجوانان بوده است. 
***
انصاری‌فرد در لیست فروش قرار گرفت
کریم انصاری‌فرد در لیست خروج باشگاه آ.اک آتن یونان قرار گرفت. باشگاه آ.‌اک یونان با در اختیار داشتن کریم انصاری‌فرد، میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی 3 بازیکن ایرانی، بیشترین سهم از لژیونرهای کشورمان را در اختیار دارد. 
در همین رابطه سایت «اسپورت داگ» یونان در گزارشی به خروجی‌های احتمالی آ.‌اک در تابستان پیش رو پرداخت. بر این اساس نام کریم انصاری‌فرد که سابقه کاپیتانی تیم ‌ملی کشورمان را هم دارد، در لیست خروجی دیده می‌شود. این رسانه نام 6 بازیکن آ.‌اک را در لیست خروجی آورد که از میان بازیکنان ایرانی انصاری‌فرد در این لیست حضور داشت. انصاری‌فرد در اردوی اخیر تیم ‌ملی کشورمان در دوحه برای نخستین‌بار از لیست تیم ‌ملی خط خورد. 
***
بازیکن سابق بارسلونا جانشین قائدی در الاهلی؟
باشگاه الاهلی دوبی به دنبال جذب مهاجم سابق بارسلوناست. 
سایت «اسپورت» امارات خبر داد یک رسانه اسپانیایی عنوان کرده باشگاه الاهلی دوبی به دنبال جذب کریستین تیو، مهاجم سابق بارسلونا و کنونی بتیس است. 
مهاجم 31 ساله اسپانیایی که سابقه بازی با پیراهن بارسلونا را دارد، از سوی باشگاه‌های ترکیه‌ای و باشگاه سوسیداد پیشنهاد دارد. 
مهدی قائدی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در باشگاه الاهلی جایگاه اصلی‌اش را از دست داده و به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده است. 
طبق گزارش‌های رسیده از امارات، باشگاه الاهلی به دنبال فروش قرضی قائدی در فصل جدید است. از این رو تحرکات باشگاه اماراتی برای جذب مهاجم سابق بارسلونا برای پر کردن جای خالی قائدی است. 
همچنین گفته می‌شود فرهاد مجیدی که بتازگی هدایت تیم اتحاد کلبای امارات را بر عهده گرفته، به دنبال جذب مهدی قائدی در تابستان پیش رو است.

Page Generated in 0/0079 sec