printlogo


کد خبر: 249536تاریخ: 1401/3/19 00:00
عصبانیت محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از نفتالی بنت بابت اذعان به دست ‌داشتن اسرائیل در ترور کارشناسان ایرانی
نگران از انتقام ایران

گروه سیاسی: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در خبری اعلام کرد: محافل امنیتی اسرائیل از اظهارات روز سه‌شنبه نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران در جلسه کمیته روابط خارجی و دفاعی این رژیم و اذعان تلویحی او به دست داشتن اسرائیل در ترورهای اخیر در ایران به‌شدت انتقاد کردند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، یک مقام امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی به یدیعوت آحارانوت خبر داد: این (اذعان نفتالی بنت به دست داشتن اسرائیل در ترورها) به منزله انگشت فرو کردن در چشم ایران است که اقدامی غیرضروری بوده و تنها انگیزه‌های ایران را برای ایجاد هزینه‌های بیشتر برای اسرائیل افزایش می‌دهد. 
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، بنت روز سه‌شنبه  در این جلسه مدعی شد سال گذشته نقطه عطفی در استراتژی اسرائیل علیه ایران بود. ما چرخ‌دنده‌ها را تغییر دادیم و شروع به اقدام علیه ایران در هر زمانی کردیم. 
پس از ترور شهید حسن صیادخدایی، مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها از انتقام ایران ابراز ترس و نگرانی کرده‌اند. رونمایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از یک پایگاه پهپادی سری نیز که پس از ترور شهید صیادخدایی انجام شد، این نگرانی را دوچندان کرده است. 
چنانکه دهم خردادماه سال جاری، وبگاه تحلیلی دبکافایل که در حوزه ارائه گزارش‌های امنیتی فعالیت می‌کند، در گزارشی با اشاره به پایگاه پهپادی ایران، اعلام کرد رژیم صهیونیستی پس از ترور پاسدار شهید حسن صیادخدایی و همچنین رونمایی ارتش ایران از پایگاه پهپادی در دل رشته‌کوه زاگرس، انتظار یک انتقام قابل توجه از سوی جمهوری اسلامی ایران را می‌کشد. 
این رسانه اسرائیلی در ادامه نوشت: ایران یک پایگاه مخفی زیرزمینی را با حدود 100 هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته (پهپاد) رونمایی کرد تا توانایی خود را برای تسویه‌حساب با اسرائیل در مقیاس وسیع نشان دهد. 
عاموس یادلین، رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی اسرائیل نیز در مصاحبه با شبکه12 رژیم صهیونیستی با اشاره به وعده انتقام ایران از رژیم صهیونیستی گفت: «این تهدیدها باید جدی گرفته شود. باید به خاطر داشته باشیم که ایرانی‌ها از طریق هدف قرار دادن مقامات مسؤولی که ارزش و درجه‌ای برابر با مقامات ترور شده آنها دارند، یعنی دیپلمات‌ها و مقامات ارشد نظامی، یا افسران ارشد اطلاعاتی، به دنبال انتقام و بازدارندگی هستند».
شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز پس از ترور شهید حسن صیادخدایی، در هشداری به شهرک‌نشینان اشغالگر، اعلام کرده بود حتی‌الامکان به ترکیه سفر نکنند.

Page Generated in 0/0174 sec