printlogo


کد خبر: 249559تاریخ: 1401/3/21 00:00
اخبار

برگزاری جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک با محور انتخاباتی
نشست آینده اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در شرایطی برگزار می‌شود که بررسی دستورالعمل انتخاب کارشناسان خبره یکی از ۲ مورد اصلی آن است. طبق اعلام کیکاوس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک به اعضای هیات اجرایی، یکصد‌و‌دهمین نشست این هیات یکشنبه ۲۲ خرداد برگزار خواهد شد. این نشست به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود و گزارش هادی ساعی از عملکرد این فدراسیون یکی از محورهای تعیین شده
برای آن است. دیگر محور نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در رابطه با بررسی و تصویب دستورالعمل کارشناسان خبره است. ترکیب ۶۴ نفره مجمع کمیته ملی المپیک متشکل از افراد حقوقی است که ۵ نفر آنها کارشناسان خبره هستند. طبق اساسنامه جدید، انتخاب این کارشناسان باید بر اساس دستورالعمل مصوب انجام شود و بر همین اساس اعضای هیات اجرایی با لحاظ کردن در پیش بودن انتخابات کمیته، تدوین و تصویب این دستورالعمل را در برنامه دارند. قرار است مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک ۶ شهریور برگزار شود. یکصد و دهمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۰ به ریاست سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته آغاز می‌شود. 
***
تغییر در کادر فنی پرسپولیس
با تصمیم یحیی گل‌محمدی ۲ مربی این تیم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا می‌شوند. باشگاه پرسپولیس که فصل نقل‌ و انتقالات را خیلی زود شروع کرده و با ۳ بازیکن قرارداد بسته است، حالا به فکر تغییرات در کادر فنی خود است. در همین رابطه بعد از جلسه یحیی گل‌محمدی با رضا درویش، قرار بر این شده در صورتی که گزینه مناسبی برای جانشینی مربیان دروازه‌بان و بدنساز تیم وجود داشت، داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور از جمع سرخ‌ها جدا شوند تا ۲ مربی جدید وظیفه بدنسازی و هدایت دروازه‌بانان پرسپولیس را بر عهده بگیرند. درباره حمید مطهری هم هنوز هیچ چیز قطعی نشده اما با توجه به پیشنهاداتی که به دست این مربی رسیده، احتمالا او هم از پرسپولیس جدا خواهد شد. 
***
واکنش علیرضا کریمی به رقابت با حسن یزدانی برای دوبنده تیم ملی
چهره شاخص کشتی ایران پس از قهرمانی در جام تختی گفت: با وجود قهرمانی، از عملکردم راضی نیستم و باید با تمرین و تلاش، خیلی بهتر از اینها کشتی بگیرم. به گزارش ایسنا، علیرضا کریمی پس از قهرمانی در رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، درباره علت افتش طی ۲ سال اخیر و دوری از تیم ملی گفت: آسیب‌دیدگی بدموقع و ناغافلی داشتم. این در حالی بود که داشتم روند خوبی را طی می‌کردم و در شرایط سنی خوبی هم بودم که در مسابقات باشگاه‌های جهان که بعد از مسابقات جهانی 2019 قزاقستان برگزار شد، رباط پایم پاره شد. وی درباره احتمال دعوت به اردوی تیم‌ ملی نیز گفت: اگر به اردو دعوت شوم که می‌روم آنجا تمریناتم را دنبال می‌کنم، اگر هم دعوت نشوم، به صورت شخصی تمرین می‌کنم. هدف من عضویت دوباره در تیم‌ ملی است. قهرمان جام تختی در پایان، درباره رقابت با حسن یزدانی برای رسیدن به دوبنده تیم ‌ملی در مسابقات جهانی صربستان خاطرنشان کرد: به هر حال کشتی همین است. وزن 86 کیلوگرم، وزن سنگینی است و حسن یزدانی هم در این وزن حضور دارد. من هم تمرین خودم را انجام می‌دهم. هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. 

Page Generated in 0/0070 sec