printlogo


کد خبر: 249853تاریخ: 1401/3/28 00:00
عامل پنچر کردن آمبولانس دستگیر شد

دادستان تهران از دستگیری شخصی که با پنچر کردن چرخ‌های آمبولانس در خیابان شهیدبهشتی تهران موجب جان باختن کودک ۲ ساله بیمار شده بود، خبر داد. دادستان تهران گفت: راننده اتوبوسی که روز سه‌شنبه اقدام به پنچر کردن لاستیک‌های آمبولانس اورژانس کرده بود در کمتر از ۲۴ ساعت، شناسایی و دستگیر شد. بنا بر گزارش اورژانس تهران، روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد به دلیل شرایط ترافیکی خیابان شهیدبهشتی و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه‌ای ۲ ساله‌ای که در مطب پزشک دچار مشکل تنفسی شده بود، نیروهای اورژانس به ناچار برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه پارک کردند و پس از عملیات احیا، قصد انتقال کودک مورد نظر را داشتند که متوجه می‌شوند ۲ عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس، آسیب دیده و باد لاستیک خالی شده است. 
به گفته علی صالحی، دادستان تهران، نیروهای اورژانس درخواست حضور آمبولانس دیگری را دادند که آمبولانس دوم هم در محل حاضر شد اما متأسفانه طولانی شدن روند انتقال به‌ دلیل اتفاق به‌ وجود آمده باعث وخامت مجدد حال کودک شده و این دختربچه ۲ ساله جان خود را از دست می‌دهد و از دست نیروهای اورژانس نیز کمکی برنمی‌آید. 
او گفت: به محض اطلاع از موضوع و با توجه به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و مشخص شدن نحوه پنچر کردن لاستیک‌های آمبولانس، شناسایی و دستگیری فرد خاطی در دستور کار دادستانی تهران و دادسرای جنایی قرار گرفت و‌ پس از بررسی‌های لازم طی عملیاتی متهم در منزل خود در خانی‌آباد دستگیر شد. این متهم که راننده اتوبوس است با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برد و جسد دختر بچه ۲ ساله هم جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است. به گفته دادستان تهران، تحقیقات درباره این پرونده در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

Page Generated in 0/0059 sec