printlogo


کد خبر: 249925تاریخ: 1401/3/30 00:00
نمایشی برای ترسیم آزادگی و آزاداندیشی
«ادواردو» با بقیه فرق دارد

نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های نمایش «ادواردو» و رونمایی از پوستر نمایش، صبح دیروز ۲۹ خرداد با حضور راحیل سرهنگی نویسنده، ابوالفضل عشرب کارگردان و برخی عوامل دیگر در سالن دکتر صفارزاده حوزه هنری برگزار شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، کارگردان این نمایش در ابتدای این نشست توضیحاتی درباره روند شکل‌گیری این نمایش ارائه کرد و گفت: این نمایش حدود یک سال از طرح اولیه‌اش می‌گذرد و بعد از آن متن بازنویسی شد و مورد تأیید مرتضی سرهنگی و مزدا عباسی قرار گرفت. واقعیت امر این است که این موضوع و شخصیت برای خودمان نیز بسیار جذاب بود. 
عشرب درباره پرداختن به شخصیت ادواردو توضیح داد: نهایت تلاش خود را به کار بردیم تا کار خوبی آماده کنیم. اگر برای این شخصیت بتوان کار بزرگ‌تری در قالب سینمایی و... انجام داد، خیلی مهم و مفید خواهد بود. به نظر من ادواردو با تمام کسانی که تغییر دین داده و امکانات و رفاه خود را از دست داده‌اند، تفاوت محسوسی دارد. امیرحسین انصافی، بازیگر نقش ادواردو نیز گفت: پیش از پیشنهاد این همکاری، من هم آشنایی‌ای نسبت به این کاراکتر نداشتم. وجوه مختلف این شخصیت در نمایش مورد توجه قرار گرفته و به آن پرداخته می‌شود اما آزادگی و آزاداندیشی ادواردو بیش از موارد دیگر مورد توجه قرار گرفته است که برای خود من نیز بسیار جالب بود. ایفا کردن این نقش بسیار سخت است و تمام تلاش خود را برای اجرای بدون نقص این شخصیت خواهم کرد. 
در انتهای این مراسم نیز از پوستر نمایش «ادواردو» با طراحی خدامرادی رونمایی شد. نمایش «ادواردو» از ۵ تیرماه، ساعت 6:30 در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

Page Generated in 0/0048 sec