printlogo


کد خبر: 249980تاریخ: 1401/3/31 00:00
اخبار

اصرار سایت انگلیسی‌زبان به خرید طارمی توسط منچستر
سایت انگلیسی در گزارشی از اهمیت خرید طارمی برای منچستریونایتد صحبت کرد. سایت انگلیسی‌زبان breakingthelines به منچستریونایتد 8 بازیکن را پیشنهاد داد تا در تابستان جاری خریداری کند که یکی از آنها مهدی طارمی است. این رسانه درباره مهاجم پورتو نوشت: او فوتبالش در اروپا را خیلی دیر آغاز کرد. سال 2020 با مبلغ اندک 4.5 میلیون یورو به پورتو رسید. حضور مثبت و بشدت عطش گلزنی داشت. استعداد تکنیکی به او کمک کرد تا در پست‌های مختلف در پورتو 48 بازی انجام دهد و آمار 26 گل و 17 پاس گل را به ثبت رساند. این سایت ادامه داد: اگر رونالدو یک فصل دیگر در منچستریونایتد بماند، طارمی می‌تواند به عنوان مهاجم دوم خود را ثابت کند. او در این پست در پورتو خودش را نشان داده و توانست در این فصل 14 گل و 14 پاس گل در 29 بازی به ثبت رساند. این رسانه انگلیسی در انتها نیز به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و نوشت: او قدرت این را دارد که خیلی خوب به عمق خط دفاع بزند و فضای خوبی برای پاس گرفتن بسازد. او خیلی خوب می‌تواند نقش مهاجم دوم را بازی کند. طارمی 29 ساله است و تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد. او می‌تواند یک گزینه مناسب برای یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی باشد. این سایت از بازیکنانی دیگر مثل ابراهیم سانگار، اسماعیل بن ناصر، مارکوس پدرسن، یورین تیمبر، کریستوفر انکونکو، عثمان دمبله، فرانکی دی‌یونگ، محمد سیماکان و لوئیز سینیسترا به عنوان گزینه‌های دیگر خرید منچستریونایتد نام برد. نکته جالب این است که سایت breakingthelines دوباره این خبر خود را بازنشر کرد تا در میان پنجره نقل و انتقالات به شیاطین سرخ هشدار دهد از سایر رقبا عقب نماند. 
***
جدایی اسماعیلی از العربی قطعی شد
باشگاه العربی قطر حاضر نشد قرارداد فرشید اسماعیلی را تمدید کند تا جدایی این بازیکن قطعی شود. به گزارش الرای، فرشید اسماعیلی در فصلی که گذشت پیراهن العربی را برتن کرد. این بازیکن ایرانی بعد از آسیب‌دیدگی مهرداد محمدی جایگزین او شد. باشگاه العربی حاضر به تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی نشد و به این ترتیب جدایی او در تابستان قطعی است. به نظر می‌رسد باشگاه العربی قصد دارد مهرداد محمدی را به فهرست خود بازگرداند، چرا که این بازیکن عملکرد بسیار خوبی قبل از آسیب‌دیدگی داشت. 
***
بردیف، سرمربی و مدیر فنی تراکتور شد
تمام مسؤولیت فنی باشگاه تراکتور بر عهده سرمربی مطرح روس قرار گرفت. به گزارش ایسنا، قربان بردیف، مربی مطرح روس برای برعهده گرفتن سمت سرمربی و مدیر فنی باشگاه تراکتور، با این باشگاه به توافق رسید. باشگاه تراکتور توضیحی درباره مدت همکاری با بردیف نداده اما در اطلاعیه‌ منتشر شده درباره توافق با بردیف، از برنامه‌ ۳ تا ۵ ساله با این مربی روس صحبت کرده است. همچنین تمرینات تراکتور از روز ۱۵ تیر زیر نظر بردیف آغاز خواهد شد. 
***
زیدان و PSG به بن‌بست رسیدند
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با زیدان برای جایگزینی پوچتینو به توافق دست پیدا نکرد. در روزهای اخیر از زین‌الدین زیدان به عنوان جایگزین پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن یاد شد. رادیو مونت‌کارلو فرانسه اعلام کرد جلسه‌های مدیران قطری پاری‌سن‌ژرمن با زیدان در نهایت جواب نداد و این مربی هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده نخواهد گرفت. طبق اعلام این رسانه، پوچتینو از هدایت پاری‌سن‌ژرمن اخراج خواهد شد بدون آنکه جایگزین او انتخاب شود. پاری‌سن‌ژرمن با هدایت پوچتینو نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی کسب کند و سران باشگاه به دنبال مربی‌ای هستند که رویای آنها را در لیگ قهرمانان برآورده کند.
***
ادامه مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا
گنج‌خانلو به مدال برنز رسید
سومین روز مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا در هند با کسب پنجمین مدال ایران به رنگ برنز توسط محمد گنج‌خانلو پیگیری شد. به گزارش مهر، سومین روز مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا در دهلی‌نو دیروز با مسابقه محمد گنج‌خانلو، رکابزن شایسته کشورمان در ماده اومینیوم پیگیری شد. گنج‌‌خانلو در این مسابقه حساس در رقابت با رقبای قدر خود توانست در رده سوم ایستاده و مدال برنز آسیا را از آن خود کند. در این ماده رکابزن ژاپن با ۱۵۲ امتیاز طلا گرفت. نماینده قزاقستان با ۱۲۳ امتیاز دوم و دوچرخه‌سوار ملی‌پوش ایران با ۱۲۰ امتیاز سوم شد. 
پیش از این تیم ایران صاحب ۳ مدال شامل ۲ طلا و یک نقره در بخش پاراسایکلینگ و نخستین برنز تاریخ بانوان در بخش پیست این رقابت‌ها شده بود. گنج‌خانلو ایران را صاحب پنجمین نشان خود در این رویداد کرد. 

Page Generated in 0/0116 sec