printlogo


کد خبر: 250071تاریخ: 1401/4/2 00:00
اخبار

افتتاح ۵ زمین تنیس در مجموعه توچال شهرستان شمیرانات
۵ زمین تنیس در آکادمی تنیس مجموعه تله‌کابین توچال با حضور مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال، دبیرکل فدراسیون تنیس ایران و ورزشکاران این رشته افتتاح شد. روح‌الله امداد، مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال در این باره در شمیرانات اظهار کرد: احداث آکادمی تنیس توچال از حدود 3 ماه قبل شروع شد و با زحمات همکاران ما در این مجموعه، زمین‌های بایر که محل جمع‌آوری ضایعات بود امروز تبدیل شده به یک مجموعه آکادمی تنیس شایسته‌ای که خیلی از علاقه‌مندان به این ورزش می‌توانند از آن استفاده کنند. وی گفت: در حال حاضر 5 زمین ورزشی افتتاح شده که 2 زمین سرپوشیده و برای استفاده بانوان تدارک دیده شده و 3 زمین روباز دیگر که برای استفاده آقایان است. مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال تصریح کرد: یکی از نکات مهمی که باعث افتخار ما شده این است که سرانه اماکن ورزشی کشور هرچند کم اما افزایش یافته است و ما در تلاشیم تا بتوانیم اماکن دیگری که این استعداد را دارند که به عنوان محل ورزش و تمرین مردم باشند، با سرمایه‌گذاری به محل مناسبی برای ورزش مردم عزیز شهر تهران تبدیل کنیم. امداد تصریح کرد: در آیین افتتاح هم اعلام کردیم که در راستای رسالت اجتماعی‌ای که بر عهده ما است آمادگی این را داریم که برای استعدادیابی و کشف استعدادهای درخشان، از عزیزانی که شاید بضاعت مالی مناسبی ندارند و نمی‌توانند از این ورزش استفاده کنند حمایت کنیم. 
امید قمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات هم در این مراسم گفت: هر رشته ورزشی که بخواهد موفق شود و به سمت موفقیت برود باید اول زیرساخت مناسب برای آن فراهم شود و شمیرانات همیشه به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی رشته‌های مختلف ورزشی مقام‌آور بوده و بزرگان و پیشکسوتان بسیار بزرگی در این شهرستان حضور دارند. امروز هم در ادامه فعالیت‌هایی که فدراسیون تنیس و هیات تنیس شمیرانات در حال انجام‌شان است، می‌بینیم که استقبال از این رشته فراگیر شده و در جای جای تهران شاهد افزایش درخواست‌ها هستیم.  
***
ناصر الخلیفی احتمال جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن را رد نکرد
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شایعه جدایی نیمار را تکذیب نکرد. شایعات زیادی پیرامون قرار گرفتن نیمار در لیست فروش پاری‌سن‌ژرمن شنیده می‌شود و در این میان ناصر الخلیفی با مصاحبه خود به این حواشی دامن زد، چرا که او با اطمینان و به طور قطعی روی ماندن نیمار در پاریس تاکید نکرد. به گزارش مارکا، ناصر الخلیفی تاکید کرد بازیکنان مازاد پاریس هیچ راهی جز ترک این باشگاه ندارند، چرا که دوران سوءاستفاده این بازیکنان از باشگاه به پایان رسیده است. وقتی خبرنگاران از رئیس پاری‌سن‌ژرمن پرسیدند آیا نیمار در پروژه باشگاه قرار دارد یا خیر، او با اطمینان پاسخ نداد و گفت: درباره چنین چیزهایی نمی‌توان در جمع و به صورت عمومی صحبت کرد، دقیقا مثل خریدها و فروش‌هایی که انجام خواهیم داد. به این موضوعات به طور خصوصی و خارج از دید عموم، درون باشگاه رسیدگی می‌شود. موضوع نیمار نیز خصوصی است. 
***
بازگشت قریب‌الوقوع مدافع پیشین پرسپولیس به ایران
یک رسانه کروات پیش‌بینی کرد با توجه به نقل و انتقالات باشگاه دیناموزاگرب کرواسی، صادق محرمی، مدافع ملی‌پوش ایران این تیم را ترک می‌کند و به ایران بازمی‌گردد. باشگاه دیناموزاگرب کرواسی «بوشکا شوتالو» مدافع جوان و ۲۲ ساله را به خدمت گرفت. این بازیکن سابقه بازی برای تیم‌های پایه کرواسی را دارد و در سال‌های اخیر در تیم‌های آتالانتا و ورونا ایتالیا بازی کرده است. وب سایت «sata24» کرواسی ضمن ارائه گزارشی از حضور این بازیکن جوان و نقل و انتقالات باشگاه دیناموزاگرب، به نام صادق محرمی، مدافع ایرانی این تیم هم اشاره کرد. این سایت نوشت: «چاچیچ (سرمربی دینامو) امروز مشکلی در خط دفاعی ندارد اما ماکسیمیر همچنان به دنبال گزینه دیگری برای جناح راست است. استفان ریستوفسکی گزینه اصلی دفاع راست دینامو است، در حالی که صادق محرمی ممکن است تابستان امسال به ایران بازگردد». محرمی در این سال‌ها همواره یکی از مدافعان اصلی تیم ‌ملی ایران بوده است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود. محرمی از پرسپولیس راهی دیناموزاگرب شد و در صورت بازگشت به ایران، بعید است به این تیم برود، چرا که سرخپوشان در پست دفاع راست، دانیال اسماعیلی‌فر را به خدمت گرفته‌اند. 
***
احتمال بازگشت آزمون از بوندس‌لیگا به روسیه
ایجنت ستاره تیم ‌ملی کشورمان در فوتبال روسیه درباره احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ روسیه صحبت کرد. به گزارش فارس، سردار آزمون با درخشش به همراه زنیت سن‌پترزبورگ زمستان گذشته به بوندس‌لیگا منتقل شد و با باشگاه بایرلورکوزن قراردادی 5 ساله امضا کرد. حالا خبر می‌رسد «آرماند دورن» ایجنت فوتبال روسیه به عنوان نماینده سردار آزمون، مهاجم بایر لورکوزن شانس بازگشت این بازیکن ایرانی به لیگ روسیه را ارزیابی کرده است. این بازیکن 27 ساله در نقل و انتقالات زمستانی به تیم آلمانی رفت و تا تابستان 2027 با بایرلورکوزن قرارداد امضا کرد. ایجنت آزمون در فوتبال روسیه در مصاحبه با نشریه «RB Sport» روسیه گفت: او روزهای خوبی را در روسیه سپری کرد. او روسی را عالی صحبت می‌کند. خانواده او در آنجا بسیار خوشحال بودند. در لورکوزن، یکی از بهترین دوستان او، آندری لونف دروازه‌بان روس است. وی افزود: نمی‌دانم در آینده به لیگ برتر روسیه بازخواهد گشت یا نه اما حالا او هدف دارد که به یکی از بهترین گلزنان بوندس‌لیگا تبدیل شود اما هیچکس نمی‌داند چه اتفاقی ممکن است در آینده بیفتد. 

Page Generated in 0/0088 sec