printlogo


کد خبر: 250107تاریخ: 1401/4/4 00:00
علی نصیریان در اکران «بدون قرار قبلی» حاضر شد
سرنوشت، «بدون قرار قبلی» است

فیلم «بدون قرار قبلی» اول تیرماه با حضور بازیگرانی همچون علی نصیریان، امین میری، الهام کردا و نیز تهیه‌کننده و کارگردان فیلم در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد. به گزارش «وطن‌امروز»، علی نصیریان که اخیرا در برنامه تلویزیونی «خندوانه» از ابتلای نوه خود به اوتیسم صحبت کرده بود، درباره فیلم «بدون قرار قبلی» گفت: یکی از نقاط قوت فیلم پرداختن به اختلال اوتیسم در این اثر است و چقدر زیبا زندگی یک کودک اوتیسمی را روایت می‌کند که این نشان‌دهنده خلاقیت کارگردان فیلم است، چرا که در این فیلم انسان‌ها به صورت خود واقعی نشان داده می‌شوند. 
او ضمن تقدیر از بهروز شعیبی و عوامل فیلم، اظهار کرد: فیلم «بدون قرار قبلی» سینماست. این فیلم داستان یک احساس انسانی را به تصویر می‌کشد. «بدون قرار قبلی» در رده فیلم‌های تاثیرگذار است چون توانسته حس انسان را جاری کند. من از آقای شعیبی انتظار کارهای فوق‌العاده دارم چون توانایی ایشان را  در تولید فیلم خوب و تاثیرگذاری چون «بدون قرار قبلی» دیدم. 
بهروز شعیبی، کارگردان «بدون قرار قبلی» نیز گفت: من به استاد علی نصیریان که افتخار دادند و برای تماشای فیلم به اینجا آمده‌اند، خیرمقدم می‌گویم. امروز در هر حوزه‌ای بزرگانی داریم که امپراتور آن حوزه محسوب می‌شوند و به نظر من استاد علی نصیریان امپراتور هنر نمایش هستند. حضور ایشان برای تماشای فیلم «بدون قرار قبلی» بزرگ‌ترین افتخاری است که در این سال‌ها نصیب من شده است. 
در مراسم دیگری در پردیس چارسو، مصطفی زمانی بازیگر «بدون قرار قبلی» در سخنانی به ویژگی‌های این فیلم اشاره و بیان کرد: این فیلم می‌خواهد بگوید سرنوشت مثل یک «بدون قرار قبلی» است که از قبل به آن فکر نکرده‌اید. اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» با حضور مصطفی زمانی، بازیگر این فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد و این بازیگر خطاب به حاضران در سالن گفت: خوشحالم که امشب در خدمت شما عزیزان هستم، نقش من در فیلم «بدون قرار قبلی» کوتاه اما تاثیرگذار است و معتقدم اثری که ساخته شده بسیار زیباتر از متن آن روایت شده است. 
وی گروه عوامل «بدون قرار قبلی» را درجه یک عنوان کرد و گفت: امیدوارم آنچه در این فیلم می‌بینید شما را به سمت اتفاقاتی سوق دهد که دوست داشتید در زندگی‌تان رقم بخورد. اتفاقاتی که ما آن را «سرنوشت» می‌نامیم. این سرنوشت برای هر بشری بنا به طبیعتی که برایش طراحی شده همیشه خوشایند بوده است اما متاسفانه جهان، دغدغه‌ها و همه آنچه که به ما مربوط نیست و ما فکر می‌کنیم که به ما مربوط است را پیگیری و قضاوت می‌کنیم. 
این مراسم با جشن تولد مصطفی زمانی با حضور مخاطبانی که «بدون قرار قبلی» را برای تماشا انتخاب کرده بودند، به پایان رسید. محمود بابایی، تهیه‌کننده فیلم نیز از دیگر حاضران اکران مردمی «بدون قرار قبلی» در پردیس سینمایی چارسو بود. فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که توسط پخش این موسسه اکران شده است. 

Page Generated in 0/0036 sec