printlogo


کد خبر: 250123تاریخ: 1401/4/4 00:00
اخبار

کنایه مؤمنی به پرسپولیس
عضو هیات‌مدیره استقلال با کنایه به رقیب سنتی گفت: در نقل و انتقالات به هیچ بازیکنی وعده تیم ‌ملی و حضور در جام‌جهانی نمی‌دهیم! محمد مومنی درباره انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان اظهار داشت: هیات‌مدیره باتوجه به تجارب آجورلو به ایشان اختیار تام تفویض کرد تا خود مدیرعامل فرآیند انتخاب سرمربی را پیش ببرد. البته هیات‌مدیره کاملا در جریان این انتخاب قرار داشت اما مدیرعامل با اختیاراتی که داشت شخصا این پروسه را پیش برد. وی درباره مبلغ قرارداد این مربی پرتغالی با تاکید بر معقول بودن آن بیان داشت: این مبلغ خصوصی است و من نباید آن را در رسانه اعلام کنم اما قطعا در زمانی که مشخص شده این مبلغ اعلام خواهد شد. عضو هیات‌مدیره استقلال درباره سعید صادقی و دور شدن او از این تیم گفت: ما در نقاطی که کمبود و ضعف داریم قطعا بازیکنانی شایسته جذب خواهیم کرد. اولویت‌مان برای جذب بازیکن، ایرانی‌ها هستند و اگر گزینه مناسبی در بین بازیکنان ایرانی وجود نداشته باشد، سراغ گزینه‌های خارجی می‌رویم. تیم ما استقلال است و یکی از پرافتخارترین و بزرگ‌ترین تیم‌های قاره آسیا هستیم و در شأن خود نمی‌دانیم برای جذب یک بازیکن علاوه بر پیشنهادات مالی غیرمعقول، به او وعده تیم ‌ملی و جام‌جهانی هم بدهیم؛ کاری که برخی تیم‌ها انجام می‌دهند و از آن به عنوان یک حربه استفاده می‌کنند. مومنی تاکید کرد: ساپینتو به اندازه کافی از بازی‌های گذشته استقلال فیلم دیده و بر نقل و انتقالات اشراف دارد. او بازیکنان ما را خوب می‌شناسد و خصوصیات و کیفیت آنها را نیز می‌داند و از این بابت نگرانی نداریم. لذا نقل و انتقالات کاملا با نظر سرمربی انجام می‌شود. 
***
سپاهان خالی از ستاره و بدون بمب نقل‌ و انتقالاتی
به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها می‌خواهند برخلاف فصل گذشته بدون سر و صدا و بمب نقل‌ و انتقالاتی پیش بروند. طلایی‌پوشان اصفهانی پس از نایب‌قهرمانی در فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به دنبال جذب ستارگان رفتند تا بتوانند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، کریستوفر کنت و میلاد جهانی بازیکنانی بودند که فصل گذشته به جمع سپاهانی اضافه شدند اما در نهایت نتوانستند انتظار هواداران را برآورده کنند.
پس از جدایی محرم نویدکیا، ستارگان چند فصل اخیر این باشگاه یا جدا شدند یا در آستانه جدایی هستند تا این تیم از ستاره خالی شود. سجاد شهباززاده، سروش رفیعی، گئورگی ولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر از بهترین بازیکنان سپاهان در چند فصل گذشته بودند که از جمع طلایی‌پوشان جدا شدند و جای خالی بزرگی را در این تیم ایجاد کردند. همچنین میلاد جهانی به صورت قرضی از سپاهان جدا شده و محمد نژاد‌مهدی در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. جدایی 5 بازیکن اصلی این تیم شاکله چند سال اخیر سپاهان را از بین برده و به نظر می‌رسد استراتژی باشگاه سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و نباید منتظر ریخت و پاش، خریدهای پر سر و صدا و بمب‌های نقل و انتقالاتی در سپاهان باشیم. البته مدیران سپاهان با چند بازیکن وارد مذاکره‌ شده‌اند اما به طور رسمی هیچ بازیکنی با این تیم قرارداد نبسته است. لیگ بیست‌‌و‌دوم برای سپاهانی‌ها متفاوت‌تر از فصل‌های گذشته دنبال خواهد شد و به نظر می‌رسد مدل جدیدی از طلایی‌پوشان را خواهیم دید. 
***
مربی اسپانیایی فولاد خداحافظی کرد
مربی اسپانیایی فولاد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از کادرفنی این تیم جدا شد. «یوسو سسما» مربی بدنساز تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با ابراز ناراحتی بابت خداحافظی از این تیم، تصمیم جدایی خود را اعلام و عنوان کرد از این پس، هوادار تیم فولاد است. یوسو سسما، مربی بدنساز سابق تیم اوساسونا و مربی سابق جواد نکونام در این تیم بوده است. او در سال‌های اخیر با جواد نکونام همکاری بسیار خوبی در فولاد و نقش موثری در آماده‌سازی شاگردان وی داشت. 
***
پایان قرنطینه رضازاده در کره‌جنوبی
با پایان دوران قرنطینه ۳ عضو کاروان پاراوزنه‌برداری ایران در کره‌جنوبی، آنها به ایران بازخواهند گشت. 
به گزارش تسنیم، رقابت‌های پاراوزنه‌برداری آزاد آسیا- اقیانوسیه روزهای 25 تا 30 خرداد به میزبانی شهر پیونگ‌تائک کره‌جنوبی برگزار شد و ملی‌پوشان ایران موفق به کسب 24 مدال شدند. 
اعضای کاروان ایران روز 31 خرداد به ایران بازگشتند و این در حالی بود که ۳ عضو کاروان در بین نفرات بازگشته به کشور حضور نداشتند. حسین رضازاده رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری، علی سیفی ملی‌پوش دسته 65 کیلوگرم و احمد ملاحسینی یکی از مربیان تیم ملی، نفراتی بودند که به دلیل مثبت شدن تست کرونای‌شان، در قرنطینه کره‌ای‌ها ماندند و نتوانستند به ایران بازگردند. 
طبق قوانین، افراد کرونایی باید 7 روز در قرنطینه بمانند و پس از آن بیرون بروند. یک هفته قرنطینه برای 3 عضو کاروان اعزامی تمام شده و آنها قرار است طی یکی، دو روز آینده به کشور بازگردند. 
رضازاده، ملاحسینی و سیفی در حالی شرایط قرنطینه را پشت سر گذاشتند که علائمی از بیماری نداشتند، با این وجود باید طبق قوانین این دوره را طی می‌کردند.

Page Generated in 0/0053 sec