printlogo


کد خبر: 250156تاریخ: 1401/4/5 00:00
اخبار

از آرزوهای دست‌ساز تا مکتب مصطفی
۳ کتاب پرفروش راه‌یار تجدیدچاپ شد
در چند روز اخیر «آرزوهای دست‌ساز»، «در مکتب مصطفی» و «به اضافه مردم»، ۳ کتاب انتشارات «راه یار» با استقبال مخاطبان، بار دیگر تجدید چاپ و روانه بازار نشر شد. 
به گزارش «وطن ‌امروز» در مکتب مصطفی، جستاری علمی در سیره تربیتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، به ‌عنوان الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل‌های مردمی نوشته جمال یزدانی، نخستین عنوان این ناشر است که بتازگی چاپ چهاردهم آن منتشر شده است. 
به اضافه مردم؛ ۱۰ اصل اساسی برای کار فرهنگی نوشته روح‌الله رشیدی، دومین عنوان نشر «راه یار» است که برای یازدهمین نوبت، تجدید چاپ شده است. سومین عنوان تجدید چاپ شده انتشارات «راه یار» در روزهای اخیر، کتاب «آرزوهای دست‌ساز؛ ماجرای شکل‌گیری یک شرکت دانش‌بنیان» به قلم میلاد حبیبی است که به چاپ یازدهم رسیده است. 
***
انتقاد تند معادی از عنکبوت مقدس
چهره مطرح عرصه سینما و تلویزیون جمعه شب در یک لایو اینستاگرامی، به برخی شائبه‌های به وجود آمده پس از حواشی جشنواره کن پاسخ داد. به گزارش «وطن‌امروز»، پیمان معادی در رابطه با فیلم «عنکبوت مقدس» گفت: من این فیلم را کامل ندیدم اما کسانی که دیدند می‌گویند به مقدسات ما توهین شده و اگر اینطور باشد واقعا متاسفم. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه کسی حق ندارد به باورهای مردم اهانت کند، گفت: چنین فیلمی حتی اگر بهترین فیلم هم باشد یک در میلیارد در کنار این فیلم نخواهم بود و اصلا آن را نگاه هم نمی‌کنم. 
***
تیتراژ پایانی «وضعیت زرد» با صدای سیدمحمد معتمدی
موسیقی تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی «وضعیت زرد» با شعری از محمدمهدی سیار، آهنگسازی و تنظیم حبیب خزایی‌فر و خوانندگی سیدمحمد معتمدی در قالب تک‌آهنگ «پروا» منتشر شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، در این قطعه علی جعفری پویان، میلاد عالمی، امین غفاری ‎نوازندگان ‎ویولن، سهراب برهمندی، علی جعفری پویان نوازندگان ویولا، کریم قربانی نوازنده ویولنسل، ایمان جعفری‌پویان نوازنده کلارینت، حسین میرزایی نوازنده هورن، مهدی رمضانی ضبط، محمد سعید شایان میکس و مسترینگ و محسن صفایی‌فرد مدیر تولید، عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند. 
***
تالار وحدت میزبان کوارتت کاسته
تالار وحدت تهران روز دوشنبه بیستم تیرماه سال جاری میزبان «کوارتت کاسته» از شناخته‌شده‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های موسیقی کشورمان در قالب یک کنسرت خواهد بود. 
به گزارش «وطن‌امروز‌»، این کنسرت ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه بیستم تیرماه برگزار می‌شود و احسان صدیق نوازنده گیتار الکتریک، مازیار یونسی نوازنده پیانو، سهیل پیغمبری نوازنده کلارینت باس و ساکسفون سوپرانو و روزبه فدوی نوازنده درامز در قالب «کوارتت کاسته» قطعاتی را اجرا می‌کنند. 
این مجموعه موسیقی که بانی آن احسان صدیق است، اواخر سال ۹۱ تشکیل شد و موسیقی آنها مبتنی‌بر خلاقیت گروهی و انفرادی اعضایش است و قالب آن از ریتم محلی تا ساخته‌های آزاد را شامل می‌شود. 
***
رویداد بزرگ بازی‌های رومیزی در اواخر تیر
دبیرخانه رویداد بزرگ بازی‌های رومیزی، صدمیز- صدبازی از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، طراحان و دیگر دغدغه‌مندان این حوزه اقتصادی و فرهنگی دعوت کرد در برگزاری این رویداد مشارکت کنند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن بازی‌های رومیزی فدراسیون بازی‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان، همچنین فعالان تولید و عرضه بازی‌های رومیزی در نظر دارد رویدادی را با عنوان صد میز، صد بازی در تیر سال جاری برگزار ‌کند. 
برگزاری و برنامه‌ریزی بخش مسابقه این رویداد بر عهده انجمن بازی‌های رومیزی فدراسیون بازی‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان است.  
 
آخرین آمار فروش سینماهای کشور
همزمان با آغاز فصل تابستان ۲۲ فیلم روی پرده سینماهای کشور هستند که در خردادماه بیش از یک میلیون مخاطب در ۵۳۷۶۹ سانس به تماشای این فیلم‌ها نشستند و مجموع فروش آنها در این بازه زمانی بیش از ۳۵ میلیارد تومان بوده است.
به گزارش «وطن‌امروز»، در صدر فیلم‌های پرفروش در این بازه زمانی به ترتیب فیلم «علفزار» با فروش بیش از ۷ میلیارد و 38 میلیون تومان پربیننده‌ترین و فیلم «پسران دریا» با فروش بیش از ۱۷ میلیون و 700 هزار تومان کم‌بیننده‌ترین‌ فیلم‌های در حال اکران هستند.

Page Generated in 0/0058 sec