printlogo


کد خبر: 250439تاریخ: 1401/4/12 00:00
اخبار

دی یونگ رسماً به آیندهوون پیوست
مهاجم هلندی فصل قبل بارسلونا با جدایی از این تیم رسما به آیندهوون پیوست. به گزارش اسپورت، لوک دی یونگ فصل قبل به صورت قرضی در بارسلونا بازی کرد. این مهاجم هلندی که در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود عملکرد خوبی در این تیم داشت اما جایی در تفکرات ژاوی برای فصل جدید نداشت. پیش‌بینی می‌شد
لوک دی یونگ بعد از پایان دوران قرضی حضورش در بارسلونا به سویا بازگردد اما او در انتقالی غیرمنتظره به لیگ کشورش بازگشت. باشگاه آیندهوون خبر توافق و عقد قرارداد با دی یونگ را تایید و عکسی از این بازیکن با پیراهن تیم را منتشر کرد. 
***
مهدی طارمی و یک پیشروی بزرگ و تازه
رسانه اسپانیایی و مشهور مارکا لیست 100 بازیکن برتر جهان را اعلام کرد که نام ستاره تیم‌ ملی ایران نیز در آن به چشم می‌خورد. مهدی طارمی در ۲ فصل اخیر با پیراهن پورتو درخشیده و حالا در جایگاهی است که می‌شود به او لقب یک ستاره بین‌المللی داد. با انتشار فهرست 100 بازیکن برتر جهان از دید رسانه مشهور مارکا، نام طارمی نیز در آن به چشم می‌خورد. در ابتدای این لیست کریم بنزما، کورتوآ و وینیسیوس جونیور قرار گرفته‌اند. محمد صلاح، کیلیان ام‌باپه، لوکا مودریچ، کوین دی‌بروینه، روبرت لواندوفسکی، ویرژیل فن‌دایک و سادیو مانه نیز در رتبه‌های چهارم تا دهم به انتخاب مارکا قرار گرفته‌اند. رتبه طارمی در این فهرست 96 است و از ایران بازیکن دیگری در این لیست صدتایی حضور ندارد. 
دیگر بازیکن آسیایی فهرست 100 بازیکن برتر جهان که توسط مارکا منتشر شده سون هیونگ مین، آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس است که در رتبه هفدهم جدول قرار دارد. 
***
هافبک برزیلی یک قدم به استقلال نزدیک‌تر شد
هافبک تکنیکی و خلاق برزیلی که نشریات کشور خودش هم از حضور احتمالی او در استقلال خبر دادند، یک قدم به حضور در این تیم نزدیک‌تر شد. ژان کارلوس، هافبک برزیلی که گفته می‌شود در لیست ریکاردو ساپینتو قرار دارد و در همین راستا مذاکراتی هم با وی صورت گرفته است، یک قدم به حضور در استقلال نزدیک‌تر شد. این هافبک ۳۰ ساله که سابقه حضور در لیگ کشورهای لهستان و پرتغال را دارد فصل گذشته هم مورد نظر استقلال بود که انتقالش به این تیم عملی نشد و حالا که در کوران فصل نقل و انتقالات استقلالی‌ها در اوج خریدهای خود قرار دارند، خبر پیشنهاد به این بازیکن هم منتشر می‌شود. احتمال حضور ژان کارلوس وقتی در استقلال قوت می‌گیرد که این بازیکن در صفحه شخصی‌اش صفحه رسمی باشگاه استقلال و همچنین صفحه رافائل سیلوا، مدافع برزیلی این تیم را هم به صفحات دنبال شده توسط خودش اضافه کرد. 
***
زمان برگزاری سوپرجام و شروع لیگ برتر منوط به نظر «اسکوچیچ» است
مسؤول کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: تاریخ شروع بازی‌های فصل پیش رو تقریبا نهایی شده است اما باید نظر سرمربی تیم ‌ملی را جلب کنیم. به گزارش مهر، سهیل مهدی پس از نشست هم‌اندیشی مربیان لیگ برتر فوتبال برای تنظیم تقویم رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال گفت: از حضور مربیان در این جلسه که نظرات خود را اعلام کردند تشکر می‌کنم. بعضی از مربیان که نیامدند احتمالا نظری نداشتند. به هر حال فکر می‌کنم چنین جلساتی به تمام باشگاه‌ها و سازمان لیگ کمک می‌کند. 
مسؤول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر افزود: پیش از این هم گفته بودیم که تاریخ شروع بازی‌ها تقریبا نهایی شده است. 3-2 نظر از سوی مربیان مطرح شد که آن را با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ‌ملی در میان می‌گذاریم. اگر بتوانیم نظر ایشان را جلب کنیم سه‌شنبه هفته جاری تقویم لیگ را دقیق اعلام می‌کنیم. 
وی درباره زمان برگزاری سوپر جام تاکید کرد: اصلی‌ترین نکته همین بازی است. این دیدار با ایام محرم مصادف شده است. اگر بتوانیم زمان بازی‌ها را با اندکی تغییر همراه و لیگ را کمی دیرتر شروع کنیم اولویت ما برگزاری سوپرجام قبل از شروع لیگ است اما اگر نتوانیم نظرات را بویژه نظر سرمربی تیم ‌ملی را جلب کنیم باید تاریخ دیگری را برای برگزاری این دیدار در نظر بگیریم. 
مهدی درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: مسابقات ۵ الی ۶ روز یک بار برگزار خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود بعضی بازی‌ها در آخر هفته و بعضی از آنها اواسط هفته برگزار شود. می‌خواهیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. تلاش ما این است نیم‌فصل را قبل از جام‌جهانی به پایان برسانیم. 
مسؤول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره آخرین وضعیت ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر تصریح کرد: متأسفانه ۵ ورزشگاه داریم که هنوز وارد چرخه مسابقات نشده‌اند. شهید وطنی قائمشهر احتمالا در 3-2 هفته اول میزبان نخواهد بود. ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، تختی آبادان و شهید باهنر کرمان و ورزشگاه اختصاصی انزلی مشکل دارند که باید برطرف شوند. آنها باید ورزشگاه‌های جایگزین را تعیین کنند. 

Page Generated in 0/0523 sec