printlogo


کد خبر: 250474تاریخ: 1401/4/13 00:00
رئیس انجمن قلم ایران خبر داد
قدردانی از برگزیدگان «قلم زرین»

مراسم پایانی بیستمین دوره جایزه «قلم زرین» با قدردانی از 6 برگزیده و شایسته تقدیر این دوره برگزار خواهد شد. 
به گزارش «وطن‌امروز» محسن پرویز، رئیس انجمن قلم ایران از برگزاری بیستمین دوره جایزه «قلم زرین» با حضور مسؤولان و چهره‌های فرهنگی در روز ۱۴ تیر، روز قلم، خبر داد. او همچنین بیان کرد: در این مراسم از برگزیدگان و شایستگان تقدیر 5 حوزه داستان بزرگسال، شعر بزرگسال، نقد ادبی، داستان کودک و شعر کودک از میان کتاب‌های منتشر شده سال ۱۴۰۰ قدردانی خواهد شد. بر اساس آیین‌نامه جایزه «قلم زرین»، اگر در رشته‌ای برگزیده داشته باشیم، اثر تقدیری نداریم و اگر اثر برگزیده نداشته باشیم داوران یک اثر را تقدیری معرفی می‌کنند. 
رئیس انجمن قلم ایران توضیح داد: در این دوره در حوزه داستان بزرگسال یک اثر تقدیری و در حوزه شعر کودک یک اثر برگزیده داشتیم، در هر یک از حوزه‌های داستان کودک و داستان بزرگسال ۲ اثر به صورت مشترک برگزیده شده‌اند و در مجموع از صاحبان 6 اثر قدردانی خواهد شد. 
او سپس با بیان اینکه احتمال حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم وجود دارد، گفت: از دیگر میهمانان مدعو به این برنامه از میان مسؤولان فرهنگی کشورمان می‌توان به حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اشاره کرد.  این مراسم ۱۴ تیرماه، همزمان با روز قلم، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی، محل شهادت شهید بهشتی برگزار خواهد شد. 
 

Page Generated in 0/0056 sec