printlogo


کد خبر: 250519تاریخ: 1401/4/14 00:00
تسهیل ورود کاغذ به بازار
خیال روزنامه‌ها راحت شد

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با ایسنا از تسهیل ورود کاغذ به بازار خبر داد و گفت: به منظور حمایت از رسانه‌های مکتوب، کاغذ را با نرخ بسیار مناسب و کمتر از رقم موجود در بازار در نظر گرفتیم که آماده ترخیص از گمرک نوشهر است و ان‌شاءالله مصرف یک سال مطبوعات را پوشش می‌دهد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، ایمان شمسایی افزود: بار این کاغذها در بندر نوشهر تخلیه شده و منتظر کارهای اداری آن هستیم. نکته‌ای که وجود دارد این است که ما خودمان مستقیم کاغذ را به دست مصرف‌کننده خواهیم رساند و به نشریات سهمیه می‌دهیم. 
شمسایی درباره میزان سهمیه نشریات اظهار داشت: فرم اعلام وصول نشریات که طبق قانون از سوی صاحبان امتیاز تحویل معاونت مطبوعاتی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها می‌شود و نیز تکمیل فرم خوداظهاری نشریات برای مصرف اردیبهشت‌ آنها به علاوه‌ بررسی‌های میدانی‌ای که از چاپخانه‌ها شروع کردیم، معیار ما برای تخصیص سهمیه خواهد بود. 
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی یادآور شد: به هر حال آنچه مصرف واقعی کاغذ روزنامه‌هایی را که برای آنها مشتری وجود دارد مشخص می‌کند، مصرف‌شان در اردیبهشت‌ است و طبق همین مصرف و بررسی‌های میدانی خودمان، میزان سهمیه‌ها را اعلام می‌کنیم. 

Page Generated in 0/0055 sec