printlogo


کد خبر: 250531تاریخ: 1401/4/14 00:00
اخبار

رقابت طارمی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل پرتغال
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو کاندیدای بهترین بازیکن فصل گذشته مسابقات لیگ پرتغال شد. به گزارش مهر، با اعلام سازمان لیگ فوتبال پرتغال ۱۰ بازیکن از تیم‌های مختلف به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن فصل گذشته مسابقات لیگ این کشور انتخاب شدند. در بین این ۱۰ بازیکن، نام مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو هم قرار دارد؛ بازیکنی که موفق شد تنها در رقابت‌های لیگ ۲۰ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل بدهد. جز طارمی، ۳ بازیکن دیگر از تیم پورتو یعنی لوئیز دیاز، اوتاویو و ویتینیا هم در این فهرست قرار دارند.
در فصل گذشته لیگ پرتغال، تیم پورتو قهرمان شد و اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا به ترتیب دوم و سوم شدند. سارابیا از اسپورتینگ لیسبون، داروین نونیز از بنفیکا، ریکاردو هورتا از براگا و فران ناوارو، پدرینیو و ساموئل لینو از تیم ژیل ویسنته دیگر نفراتی هستند که در این نظرسنجی حضور دارند. بهترین بازیکن فصل پرتغال در نهایت بعد از رای‌گیری از بازیکنان و مربیان شاغل در فوتبال این کشور معرفی خواهد شد. 
***
مشتری قطری «عارف غلامی» مشخص شد
باشگاه العربی قطر که مهرداد محمدی را در اختیار دارد در تلاش است عارف غلامی را هم در فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب کند. به گزارش ایسنا، عارف غلامی در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت. این مدافع ملی‌پوش بعد از آسیب‌دیدگی طولانی‌مدتی که پشت سرگذاشت خود را بموقع به ترکیب آبی‌پوشان اضافه کرد و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت.
روزنامه العرب قطر اعلام کرد عارف غلامی مورد توجه باشگاه العربی قرار گرفته و سران باشگاه در تلاشند زمینه انتقال این مدافع ایرانی را مهیا کنند. این روزنامه نوشت: باشگاه العربی به دنبال جذب بهترین بازیکنان خارجی است و عارف غلامی، مدافع ایرانی مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است. غلامی توانایی بازی در خط دفاعی و میانی را دارد و تجربه زیادی کسب کرده است. بدون شک حضور این بازیکن کمک زیادی به العربی خواهد کرد و می‌تواند یکی از گزینه‌های ترکیب رویایی تیم برای فصل بعد باشد. العربی در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی داشت و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این باشگاه قطری تمرینات آمادگی پیش فصل خود را در اسپانیا سپری کرده است. العربی یک بازیکن ایرانی دیگر به نام مهرداد محمدی را در ترکیب خود دارد و در صورت حضور عارف غلامی در این تیم مانند الاهلی از حضور ۲ بازیکن ایرانی بهره خواهد برد. 
***
رقابت سخت تیم ‌ملی والیبال در هفته سوم لیگ ملت‌ها
تیم ملی والیبال در هفته سوم لیگ ملت‌ها رقابت سختی با رقیبان خود دارد. هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از امروز سه‌شنبه چهاردهم تیرماه آغاز می‌شود و تیم ایران در حالی هفته سوم را آغاز می‌کند که با 4 برد، 4 باخت و ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین مسابقه خود از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امروز مقابل لهستان به میدان می‌روند که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ملت‌هاست. این تیم با 4 پیروزی و تنها یک باخت در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. از طرفی میزبان مسابقات گروه ششم در هفته سوم است و از این امتیاز مقابل رقیبان خود برخوردار است.
ایران در دومین دیدار از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۶ تیر به مصاف ایتالیا می‌رود. این تیم هم وضعیت خوبی در جدول دارد و با ۶ پیروزی سوم است. از طرفی ایتالیا تنها شکست لهستان را هم رقم‌ زده است. این 2 تیم رقیبان سرسختی برای ملی‌پوشان جوان ایران هستند که می‌تواند تجربه خوبی برای‌شان باشد. تجربه پیروزی برابر آمریکا در شرایطی که اکثر کارشناسان و آنالیزورها، آمریکا را برنده دیدار با ایران می‌دانستند، به این معنی است که ایران توانایی شکست این تیم‌ها را دارد. اسلوونی سومین حریف ایران است که دیدار بین این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه جمعه آغاز می‌شود. اسلوونی در 8 بازی گذشته خود تنها ۳ برد کسب کرده و اکنون با ۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی است. صربستان آخرین رقیب ایران در هفته سوم است که همچون ایران ۴ برد دارد و با یک امتیاز کمتر نسبت به ایران در جایگاه نهم جدول قرار دارد. دیدار این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شنبه برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد تیم ‌ملی در هفته سوم رقابت نزدیک‌تری پیش رو دارد و باید دید می‌تواند در جمع 8 تیم برتر قرار بگیرد و به مرحله نهایی مسابقات صعود کند یا خیر. 

Page Generated in 0/0052 sec