printlogo


کد خبر: 250568تاریخ: 1401/4/15 00:00
وقتی جوگیر شدن کار دست خواننده پاپ داد!

طی چند روز گذشته فیلمی از حاشیه کنسرت گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. به‌گزارش «وطن‌امروز»، «پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندم هستی؟»؛ این ادبیات یک انسان بی‌ادب و با لحن کوچه بازاری نیست، بلکه اظهارات یک خواننده مثلا مردمی است که مجوز‌هایش به طور دائم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید می‌شود. طی چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن بتازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن فریاد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند. این خواننده پاسخ می‌دهد: «پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندم هستی؟»
اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و چند دقیقه بعد، گرشا رضایی توهین به مخاطب را شروع می‌کند و با دهن‌کجی، همان حرف را تکرار می‌کند. در دقایق پایانی کنسرت نیز این خواننده می‌گوید: بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و ۲ سوال از او بپرسم، ایزی‌لایف لازم می‌شود. 
اظهارات سخیف این خواننده با واکنش تند کاربران فضای مجازی هم مواجه شد و بعضا بسیاری از طرفدارانش نیز نسبت به اقدام او واکنش نشان دادند. 
همچنین سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان‌وبلوچستان در این باره اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای گذشته یک خواننده در شهرستان زاهدان حضور یافته و در خلال اجرای کنسرت خود اهانتی به زبان، لهجه و گویش غنی مردم استان سیستان‌وبلوچستان کرده است که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. ابوالفضل احمدزاده افزود: نهادهای نظارتی و شورای رسیدگی و نظارت بر اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان که متولی آن فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید به صورت جدی و از همان ابتدای امر این موارد را متذکر شوند. وی تاکید کرد: پرونده‌ای درباره اهانت خواننده پاپ مدنظر در دستگاه قضا تشکیل خواهد شد. 
عبدالسلام بلوچ‌زاده، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز اعلام کرد: با توجه به استفاده گرشا رضایی از الفاظ ناشایست، توهین‌آمیز و رکیک در زاهدان، موسسه کنسرت‌گذار جهت ابلاغ تخلفات و بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اعم از خواننده و موسسه، فراخوانده شد. 

Page Generated in 0/0075 sec