printlogo


کد خبر: 250727تاریخ: 1401/4/21 00:00
راننده تاکسی باوجدان کیف 5 میلیاردی را به صاحبش رساند

3 روز بود برای هزینه تعویض روغن ماشینش کار می‌کرد که کیف پر از دلار و یورو را که حدود 5 میلیارد تومان ارزش داشت پیدا کرد اما همان روز به دست صاحبش رساند. غلامحسین بوذرجمهری، راننده تاکسی تهرانی که کیف پر از دلار، کارت عابر بانک و... با ارزش حدود ۵ میلیارد تومان را به صاحبش رساند، گفت: ساعت 10 که به دنبال یکی از مسافرانم می‌رفتم، یک کیف را وسط خیابان دیدم. کیف را برداشتم و به دنبال مسافر رفتم. منتظر مسافر بودم که در کیف را باز کردم. 3 پاکت پر از دلار و یورو به همراه چندین کارت اعتباری بانک و تلفن همراه بود. این راننده تاکسی 64 ساله بیان کرد:‌ روزی که کیف را پیدا کردم، چند روزی بود که برای تعویض روغن ماشین پول کنار می‌گذاشتم، حدود 700 هزار تومان هزینه تعویض روغن ماشین است. بوذرجمهری گفت:‌ پس از گذشت حدود نیم ساعت تلفن همراه زنگ خورد. تلفن را جواب دادم، خانمی که پشت خط بود با شنیدن صدای من تلفن را قطع کرد و مجدد تماس گرفت و گفت: من با شماره دختر خاله خود تماس گرفته‌ام، شما کی هستید؟ در پاسخ به آن خانم توضیح دادم که این کیف را پیدا کرده‌ام. 
وی گفت کیف را به من برسانید اما من گفتم این کیف را فقط به صاحبش (که مدارکش داخل کیف بود) خواهم رساند. بوذرجمهری در گفت‌وگو با فارس، ادامه داد:‌ بعد از مدت کوتاهی صاحب کیف گریان با من تماس گرفت، سپس آدرس منزل خود را داد که کیف را به او برسانم. زمانی که کیف را به او رساندم، با گرفتن کیف شروع به شمردن دلارها و... کرد و با اصرار از من شماره کارت گرفت تا مبلغی را برای من واریز کند و پس از مدت کوتاهی یک میلیون تومان واریز کرد، برخی از دوستانم به شوخی به من گفتند که این کیف را به ما می‌رساندی، 2 میلیون تومان مژدگانی می‌دادیم! 
این راننده تاکسی در پاسخ به این سوال که چرا کیف را به صاحبش رساند، گفت: من در گذشته نیز اتفاقات مشابه این را تجربه کرده و آثار و برکات آن را در زندگی‌ام دیده بودم. یک لحظه این فکر به ذهنم رسید که با این پول می‌توانم تاکسی فرسوده خود را که ۳ سال از عمر مفید آن می‌گذرد، تبدیل کنم اما این سوال برایم مطرح شد که آیا چرخ خودروی نو با پول مردم برایم خواهد چرخید؟ 
وی گفت: از اینکه کیف را به دست صاحبش رساندم، هم خودم و هم خانواده‌ام خوشحال هستیم.

Page Generated in 0/0105 sec