printlogo


کد خبر: 250798تاریخ: 1401/4/23 00:00
اخبار

رشیدپور با «سیم آخر» بازمی‌گردد
رضا رشیدپور در ویدئویی از بازگشت «سیم آخر» به آنتن شبکه ۳ با نسخه ۱۴۰۱ این برنامه تلویزیونی خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، قرار است مسابقه «سیم آخر» با رضا رشیدپور یک بار دیگر به آنتن شبکه ۳ سیما بیاید، مسابقه‌ای که مخاطبان در آن شاهد انفجار بمب و سقوط آزادند. «سیم آخر» در فصل گذشته خود تغییراتی در دکور و فضای مسابقه داشت و شرکت‌کنندگان غیر از انفجار بمب با سقوط آزاد مواجه شدند. به نظر می‌رسد در این فصل هم که «رشیدپور» از آن به عنوان نسخه 1401 یاد می‌کند، تغییراتی را شاهد باشیم. تنها جزئیاتی که از این برنامه بیرون آمده، همین ویدئو و اعلام پخش «بزودی» فصل جدید «سیم آخر» توسط رضا رشیدپور، مجری مسابقه است. 
***
مدیر سابق افق، دبیر جشنواره فیلم مقاومت شد
جلال غفاری‌قدیر با حکم رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، جلال غفاری‌قدیر با حکم سیدمحمد نادری، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح به‌ عنوان دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب شد. در بخشی از حکم وی آمده است: «... نظر به تعهد، تجربیات و سوابق روشن شما، به‌ موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال، با توشه تقوا و منش جهادی، در صراط آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرزوهای معمار کبیر آن، حضرت امام خمینی(ره) و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج)، ارواحنا له‌الفدا، بتوانید به نحو شایسته این دوره جشنواره مقاومت را به ثمر رسانده و گامی مؤثر در تأمین انتظارات و فرامین نایب برحقش، رهبر عزیزمان، بردارید».
***
اخذ مالیات از حوزه نشر صحت ندارد
محمدمهدی اسماعیلی در مراسم نکوداشت اهالی قلم درباره مساله کاغذ، ترویج پاسداشت زبان فارسی، نمایشگاه کتاب تهران، اخذ مالیات حوزه نشر و سرانه مطالعه کشور سخن گفت. به گزارش «وطن‌امروز»، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت واردات کاغذ عنوان کرد: کار واردات کاغذ برای تامین نیازهای حوزه نشر و مطبوعات با عنایت ویژه رئیس‌جمهور و با اختصاص ارز مورد نیاز همانند قیمت گذشته انجام شده است و به‌زودی بخشی از نیازهای ناشران و مطبوعات تامین خواهد شد. او از رفع موانع تولید کاغذ ملی خبر داد و تاکید کرد: تقریبا تمام مشکلات تولید کاغذ داخلی در یک روند مدیریت‌شده قرار گرفته و در حال رفع شدن است. اسماعیلی با تاکید بر اینکه جامعه ایرانی به‌رغم مشکلات همچنان یک جامعه‌ کتابخوان و فرهیخته است، اظهار کرد: اخبار مربوط به اخذ مالیات برای حوزه نشر به هیچ‌ وجه صحت ندارد و امیدوارم با اقدامات انجام شده، وضعیت صنعت نشر روند خوبی را در پیش بگیرد. 

Page Generated in 0/0050 sec