printlogo


کد خبر: 250817تاریخ: 1401/4/23 00:00
راه‌های دورزدن ممنوعیت سگ‌چرانی
سگ را نجنبان

اصلاً نگران ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها نباشید. هر قانونی را می‌شود دور زد و ما راهکارهای دورزدن این یکی قانون را هم خدمت‌تان عرض می‌کنیم؛ فقط ممکن است سگ‌تان کمی اذیت شود که آن هم اشکال ندارد، بالأخره شما صلاحش را می‌خواهید.
1. ساده‌ترین راه این است که سگ‌تان را مخفی کنید. مثلا بچپانیدش زیر کاپشن؛ البته این مورد فقط برای سگ‌های کوچولو است؛ یک‌وقت از آن سگ‌های باسکرویل نیندازید توی کاپشن‌تان که عواقبش جبران‌ناپذیر است. گونی، کیف، جعبه، چمدان و... از دیگر ابزارهای پیشنهادی است.
2. می‌توانید به خودتان یک قلّاده ببندید و سرش را بدهید به دهان سگ تا اگر کسی گیر داد، بگویید سگ شما را می‌گرداند و انسان‌گردانی که ممنوع نیست.
3. می‌توانید نقش بازی کنید و توی پارک بدوید و فریاد بزنید و سگ‌تان هم دنبال‌تان بدود تا همه فکر کنند سگ با شما نسبتی نداشته و صرفاً دنبال‌تان کرده است. البته همیشه مراقب نهادهای مسؤول باشید که قصد نجات شما را نداشته باشند؛ که اگر سگ را بگیرند و بفهمند همه‌اش فیلم بوده، خودتان را هم با سگ به مراکز نگهداری از حیوانات می‌فرستند.
4. از ظرفیت ساقی‌های پارک استفاده کنید. این قشر جاسازهایی دارند که فقط سگ‌های موادیاب می‌توانند کشفش کنند و پیداکردنش از عهده آدمیزاد خارج است. پنجاه تومن بگذارید کف دست یک ساقی، دوساعته جوری سگ‌تان را بدون دردسر در پارک می‌گرداند که ممکن است خودتان بعداً هوس کنید شما را هم در پارک بگرداند. البته تحقیق کنید سگ‌تان قبلاً موادیاب نبوده باشد که یک پارک بی‌ساقی خواهد شد.
5. اگر همه این راه‌ها جواب نداد، خودتان به‌یاد سگ‌تان بروید در پارک و بی‌خودی پاچه مردم را بگیرید، بچه‌های مردم را بترسانید، ملّت را گاز بگیرید و خلاصه! هرکاری که سگتان در پارک انجام می‌داده را به یادش انجام دهید تا پارک‌ها را از خاطرات سگ‌تان پر کنید و ملّت بفهمند که چقدر جای سگتان خالی است.
 

Page Generated in 0/0059 sec