printlogo


کد خبر: 250820تاریخ: 1401/4/23 00:00
چند پیشنهاد به پلیس

 
ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک قانون ظالمانه‌ای است که اگر در برابر آن کوتاه بیاییم لابد فردا سگ‌های‌مان را به رستوران و سینما و کنسرت هم نمی‌توانیم ببریم، لذا پیشنهاداتی را در این زمینه به مقامات ارائه می‌دهیم:
۱. همان‌طور که علی‌آقا کریمی نیز در توئیت خود خاطرنشان کردند: «سگ‌های خانگیِ امروز، زنده‌یابان فردا هستند» به جای ممنوعیت ورود سگ به پارک و پاک کردن صورت مسأله، می‌توان مجوز ساخت بناهای غیر‌استاندارد را در اطراف پارک‌ها صادر نموده و از ظرفیت این حیوانات استفاده کرد.
۲. نقش سگ‌ها در کمک به پلیس بر کسی پوشیده نیست. چیزی هم که در پارک‌ها فراوان است ساقی و خلافکار. پلیس به جای وضع قوانین محدودکننده سگ، می‌تواند برای سگ‌های خانگی کارت همیار پلیس صادر کند. در نتیجه این حیوانات ملوس (اگر خودشان را کسی ندزدد) می‌توانند در دستگیری دزدها و خلافکاران موثر باشند. 
۳. همه می‌دانند که سگ‌های معصوم هرگز کسی را قضاوت نمی‌کنند و دل کسی را نمی‌شکنند در صورتی که آدمیزاد هر دوی این موارد را انجام می‌دهد و عین خیالش هم نیست. لذا با ورود سگ به پارک‌، آمار قضاوت و دل شکستن به نحو معناداری پایین می‌آید و حتی اگر سگ‌ها احیانا چهار نفر را تکه‌پاره هم بکنند ارزشش را دارد، زیرا از قدیم گفته‌اند زخم تن خوب می‌شود ولی زخم‌ زبان خوب نمی‌شود.
 

Page Generated in 0/0058 sec