printlogo


کد خبر: 250830تاریخ: 1401/4/23 00:00
اعلام آمادگی گروه‌های جهادی، هیأت‌های مذهبی و موکب‌ها برای ضیافت میهمانی
تهران به استقبال غدیر می‌رود

تهران در انتظار یک ضیافت بزرگ است؛ ضیافت عیدی از اعیاد خدا؛ عید غدیر بهترین بهانه است برای این ضیافت بزرگ تا سرور و نشاط در جای جای شهر در کام شهروندان تهرانی بنشیند.  
غدیر متفاوت امسال آنطور که رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران می‌گوید با یک میهمانی 10 کیلومتری در خیابان ولیعصر(عج)، نقش بستن تصویر فاخر بر ابرسازه‌های تبلیغاتی شهر، نورپردازی و آذین‌بندی میادین و خیابان‌ها و نصب المان‌ها و احجام هنری مرتبط با مفاهیم و پیام‌های عید بزرگ شیعیان به همراه مراسم و جشن‌های مردمی رقم می‌خورد و خاطره می‌سازد. عید غدیر امسال با طراحی‌های گرافیکی و تصویر‌سازی‌های ویژه از گذشته تاکنون، روی تمام سازه‌های تبلیغاتی فرهنگی و تجاری سطح شهر اکران‌های ویژه‌ای انجام شده است. بخش تصویرسازی، الگوبرداری شده از تصاویر موجود جشن‌های روز عید غدیر در ادوار گذشته و همچنین رسوم اقوام مختلف است. در این تصاویر پرچم و کتل مزین به متن «عید الله اکبر» برگرفته از دوره قاجار تا دهه60، جشن‌های اقوام و همچنین عید غدیر در جبهه‌ها و عکس‌هایی از بارگاه مطهر حضرت علی(ع) دیده می‌شود که در سراسر پایتخت اکران شده‌اند. در عید غدیر امسال قرار است شب‌های پایتخت غرق در نور شود. سازمان زیباسازی شهر تهران در 26 میدان و خیابان و محور اصلی شهر با نورافشانی ویژه تصاویر به یادماندنی را خلق می‌کند. 
طولانی‌ترین خیابان شهر در شب عید غدیر امسال میزبان یک میهمانی بزرگ است؛ این میهمانی عصر روز عید غدیر از ساعت 18 حدفاصل چهارراه ولیعصر(عج) تا چهارراه پارک وی برگزار می‌شود. در این میهمانی که طول آن به 10 کیلومتر خواهد رسید، گروه‌های مردمی متشکل از هیأت‌های مذهبی، موکب‌ها، گروه‌های جهادی و مؤسسات قرآنی و فرهنگی اعلام آمادگی کرده‌اند تا به صورت منظم و سازماندهی شده به ارائه برنامه‌ها و خدمات خود بپردازند.

Page Generated in 0/0064 sec