printlogo


کد خبر: 250914تاریخ: 1401/4/26 00:00
اخبار

ایراد مضحک آمریکا به سرمربی بارسلونا به خاطر سفر به ایران
گذرنامه ژاوی به مشکل خورد!
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند ژاوی به دلیل سفر به ایران نمی‌تواند به همراه بارسلونا راهی آمریکا شود. سایت okdiario نوشت ژاوی امکان سفر حداقل تا لحظه کنونی به آمریکا را ندارد، زیرا به مشکل گذرنامه برخورد کرده است. سرمربی کنونی بارسلونا سال‌ها پیش به همراه تیم السد قطر برای بازی مقابل نمایندگان کشورمان راهی ایران شد و به همین خاطر برای حضور در آمریکا نیازمند اجازه مخصوص است. 
Okdiario نوشت بارسلونا امیدوار است بتواند مشکل را هر چه سریع‌تر حل کند تا این مربی بتواند در شهر میامی به همراه تیم حضور داشته باشد. بارسلونا مقابل اینترمیامی بازی خواهد کرد و فوتبال‌دوستان امیدوارند شاهد دوئل ژاوی و بکام باشند. 
 
***
سجادی: فوتبال باید از بلاتکلیفی خارج شود
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که تیم‌ ملی فوتبال ایران باید از بلاتکلیفی خارج شود و به همین دلیل جلسه‌ای با حضور سرپرست این فدراسیون برگزار خواهد شد. حمید سجادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به آخرین وضعیت تیم‌ ملی فوتبال ایران، ‌اظهار کرد: بلاتکلیفی فوتبال باید برطرف شود و با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد. مطالعات و بررسی‌هایی صورت گرفته است. بخشی از فدراسیون در حوزه کمیته فنی مباحث فنی را دنبال می‌کند و دیدگاه‌های آنها به صورت محرمانه در اختیار بنده قرار خواهد گرفت و بخش دیگر هیات‌رئیسه فدراسیون است که دیدگاه خود را دارند و در نهایت بررسی ۲ دیدگاه مدنظر قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌شود. وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان وظیفه حاکمیتی، نظارتی، کنترلی و حمایتی دارد و با توجه به وظایف تعریف شده، در کنار تیم‌ ملی فوتبال ایران هستیم و حمایت‌های لازم از سوی دولت انجام خواهد گرفت و هر گونه حمایت مالی و معنوی از تصمیمات فنی فدراسیون فوتبال در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد. سجادی در این باره که آیا توصیه‌ای درباره انتخاب سرمربی برای تیم‌ ملی فوتبال ایران شده است یا خیر، عنوان کرد: دیدگاه‌های مختلف مطرح می‌شود که عده‌ای به کادر فنی ایرانی و عده‌ای دیگر به کادر فنی خارجی اعتقاد دارند و در این میان مطالب مختلفی نیز در فضای رسانه‌ای از سر دلسوزی منتشر می‌شود؛ تمام نکات و مسائل مطرح شده بررسی خواهد شد و در نهایت فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم می‌گیرد. 
 
***
ادامه ابهامات کارگزار پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس هنوز تکلیف کارگزار برند خود برای فصل آینده را مشخص نکرده است تا بوی مشکلات مالی از حساب خالی باشگاه به مشام برسد. خریدهای تابستانی پرسپولیس برای فصل پیش روی رقابت‌های لیگ برتر در حالی انجام شده که هنوز تکلیف میزان دریافتی بازیکنان این تیم مشخص نشده است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی خبر از انتشار جزئیات تمام قراردادهای تیم به دلیل حضور در تالار بورس داده که هنوز تکلیف یکی از مهم‌ترین شریان‌های مالی این باشگاه مشخص نیست. کارگزار برند باشگاه در فصل گذشته ادعاهایی مبنی بر پرداخت مبالغ قابل توجهی به بازیکنان تیم به دلیل بسته شدن حساب باشگاه را مطرح کرده است که درویش نیز آن را قبول دارد اما پروسه اداری آن برای تأیید از سوی ذی‌حساب همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه نسبت به تعهداتی که کارگزار برند داشته است رضایت کامل ندارد اما با توجه به قراردادی که در زمان مجید صدری، سرپرست وقت پرسپولیس امضا شده است چاره‌ای جز ارائه فسخ دوطرفه بدون شکایت حقوقی از سوی شرکت طرف قرارداد را ندارد. ابهام درباره اسپانسر فصل آینده پرسپولیس نیز به همین دلیل پابرجاست تا همچنان روند تأمین منابع مالی در پرسپولیس نامشخص باشد. باشگاه پرسپولیس با وجود بستن قرارداد میلیاردی با تازه‌واردهای خود برای فصل آینده هنوز توان تسویه قراردادهای فصل گذشته این تیم را پیدا نکرده است. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به طور متوسط حدود ۸۰ درصد دریافتی داشته‌اند. 
 
***
توافق نهایی بارسلونا با لواندوفسکی
خبرنگار سرشناس ایتالیایی از توافق نهایی لواندوفسکی با بارسلونا خبر داد و اعلام کرد آبی‌واناری‌ها به‌زودی این انتقال را رسما اعلام خواهند کرد. به نظر می‌رسد که ۲ باشگاه بایرن‌مونیخ و بارسلونا برای انتقال روبرت لواندوفسکی به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند. فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی که معمولا انتقال‌های بزرگ فوتبال اروپا را زودتر از باشگاه‌ها و رسانه‌های معتبر اعلام می‌کند از توافق نهایی لواندوفسکی با بارسلونا خبر داد و اعلام کرد این مهاجم لهستانی راهی بارسلونا خواهد شد. لواندوفسکی یک فصل دیگر با بایرن‌مونیخ قرارداد دارد اما به صراحت اعلام کرد که دوست دارد این تیم را ترک کند تا راهی آبی‌واناری‌ها شود. بارسلونا پیشنهاد 35 و 40 میلیون یورویی برای جذب لواندوفسکی ارائه داد که باشگاه بایرن‌‌مونیخ هر ۲ پیشنهاد را رد کرد. بایرن برای فروش لواندوفسکی 50 میلیون یورو می‌خواهد و به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا با فروش فرانکی دی یونگ این رقم را به بایرن پرداخت خواهد کرد تا این مهاجم لهستانی پیراهن آبی‌واناری‌ها را بر تن کند. لواندوفسکی چند روز پیش با پایان دادن به تعطیلات تابستانی خود به مونیخ بازگشت و در تمرینات بایرن شرکت کرد. به نظر می‌رسد او در 33 سالگی راهی لالیگا خواهد شد تا پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

Page Generated in 0/0053 sec