printlogo


کد خبر: 251037تاریخ: 1401/4/30 00:00
داستان ریزش مخاطبان نتفلیکس ادامه دارد
ریزش حدود یک میلیون مشترک دیگر

پیش‌بینی شده برای 3 ‌ماهه دوم، که یکم آوریل تا ۳۰ ژوئن را شامل می‌شود، نتفلیکس ۲ میلیون مشترک خود را از دست خواهد داد. به گزارش «وطن‌امروز»، طبق آخرین آمار نتفلیکس درباره درآمد ۳ ماهه دوم سال ۲۰۲۲ خود، مشخص شد که ۹۷۰ هزار مشترک در طول دوره ۳ ماهه که شامل نمایش قسمت اول فصل ۴ «چیزهای عجیب» می‌شود، ریزش داشته است. 
بدیهی است در مجموع برای پیشروان این صنعت، این یک ضربه و شکست بزرگ به شمار می‌رود. البته این آمار به مراتب کمتر از ضرر پیش‌بینی شده نتفلیکس در ماه آوریل است. پیش‌بینی شده بود که برای ۳ ‌ماهه دوم، که از یک آوریل تا ۳۰ ژوئن را شامل می‌شود، نتفلیکس ۲ میلیون مشترک از دست خواهد داد. این پیش‌بینی به دلیل خروج ۷۰۰ هزار روس از نتفلیکس در ۳ ماهه اول بود که باعث شد کارشناسان این سطح از ریزش مشترکان این غول پخش‌کننده اینترنتی را تخمین بزنند. 
نتفلیکس در نامه 3 ماهه دوم خود به سهامداران فاش کرد که در حال حاضر 220.67 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد و انتظار می‌رود در ۳ ماهه سوم به رشد پیشین خود بازگردد و پیش‌بینی می‌کند از یک جولای تا ۳۰ سپتامبر یک میلیون مشترک به آن اضافه شود. 
به طور خلاصه، نتفلیکس 1.3 میلیون مشترک را در ایالات‌متحده و کانادا از دست داد، مشترکانش در آمریکای لاتین ثابت ماند، ۷۷۰ هزار مشترک را در اروپا و غرب آسیا از دست داد و مشترکانش حدود یک میلیون در منطقه آسیا و اقیانوسیه افزایش یافت.

Page Generated in 0/0060 sec