printlogo


کد خبر: 251051تاریخ: 1401/4/30 00:00
اخبار

وزیر ورزش: به ابقای اسکوچیچ احترام می‌گذاریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تصمیماتی که فدراسیون فوتبال برای تیم ‌ملی و کادر فنی گرفته است باعث تضعیف کادر فنی نشود و به ایجاد همدلی و وفاق در تیم ‌ملی بینجامد. سیدحمید سجادی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره قانون جوانی جمعیت گفت: گزارشی در این باره تهیه کرده‌ایم که آماده ارائه آن هستیم. وی درباره ابقای سرمربی تیم ‌ملی فوتبال گفت: تصمیمی است که فدراسیون گرفته است و ما هم احترام می‌گذاریم. سجادی درباره تضعیف تیم ‌ملی و کادر فنی در این برکناری و ابقا اظهار کرد: اینها مسائل فنی است که به نظرم فدراسیون باید پاسخ دهد. ما به نظرات فنی فدراسیون‌ها احترام می‌گذاریم و پیگیری می‌کنیم.  امیدوارم تصمیماتی که گرفتند باعث تضعیف کادر فنی نشود و ایجاد همدلی و وفاق را در تیم ‌ملی شاهد باشیم. وزیر ورزش و جوانان درباره ناایمن بودن استادیوم آزادی اظهارکرد: خیر، استادیوم ناایمن نیست. مجموعه‌های ورزشی مستهلک می‌شوند و این طبیعی است. برای استادیوم آزادی ما دستورالعمل نگهداری داریم و اتفاقا زیر نظر یک شرکت توسعه و تجهیز تخصصی است. نیم قرن از بهره‌برداری استادیوم آزادی می‌گذرد و من باخبر هستم که تحت مراقبت ویژه است. وی در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای ورزش بانوان دارید، گفت: ورزش بانوان باید مستقل و خودکفا شود و برای اینها ما برنامه داریم.
***
پاتوسی از فولاد جدا شد
هافبک خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم جدا شد. در حالی که باشگاه فولاد خواهان تمدید قرارداد با آیاندا پاتوسی بود و متن قرارداد وی برای امضا آماده شده بود و فولادی‌ها منتظر حضور او در اردوی تیم بودند، اتفاق دیگری در این بین برای ادامه همکاری رخ داد. پاتوسی با انتشار یک متن، جدایی‌اش از باشگاه فولاد را اعلام کرد.  
***
انتقاد شدید مربی پیشین شوماخر از خانواده او
مربی پیشین شوماخر خانواده او را متهم به دروغگویی درباره مایکل شوماخر کرد. به گزارش راشاتودی، ویلی وبر، مربی پیشین مایکل شوماخر خانواده قهرمان چند دوره جهان را که وضعیت او ۹ سال پس از حادثه شدیدی که در حین اسکی در کوه‌های آلپ فرانسه متحمل شد، در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است، به باد انتقاد گرفت. وضعیت سلامتی شوماخر پس از حادثه سال ۲۰۱۳ که پس از آن به مدت 6 ماه در کما بود، یک راز باقی مانده است.  تنها گزارش‌های کمی از طریق خانواده شوماخر یا ژان تاد، مدیر اجرایی پیشین فراری درباره او منتشر شده است. وبر که ارتباطش با شوماخر در دهه ۱۹۸۰ آغاز شد به گاتزتا دلو اسپورت گفت: دیدن این وضعیت برای من درد بزرگی است.  من صدها بار سعی کردم با همسرش کورینا تماس بگیرم و او پاسخی نداد. با ژان تاد تماس گرفتم تا از او بپرسم که آیا باید به بیمارستان بروم یا نه و او به من گفت صبر کنم، خیلی زود است. من انتظار چنین رفتاری را نداشتم و هنوز هم از این بابت عصبانی هستم. آنها مرا بیرون نگه داشتند، 9 سال گذشت، آنها باید حقیقت را آنطور که هست بگویند. همیشه هر کاری از دستم برمی‌آمد برای مایکل انجام می‌دادم تا از زندگی خصوصی‌اش محافظت کنم. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: از آن زمان که این حادثه رخ داد ما فقط از خانواده او دروغ شنیده‌ایم. سال‌ها پس از حادثه، با خودم گفتم که هیچ چیز نگویم، زیرا نمی‌توانم اوضاع را تغییر دهم. او برای من مثل یک پسر بود. حتی امروز هم صحبت کردن درباره این شرایط آزارم می‌دهد. انتظار می‌رفت مستند سال گذشته نتفلیکس درباره شوماخر پرده از راز زندگی این ستاره آلمانی در سال‌های پس از حادثه یادشده بردارد اما تقریبا هیچ اطلاعات جدیدی منتشر نشد و باعث شد بسیاری از آن انتقاد کنند. 
***
گواردیولا: شایعه پیوستن نیمار به منچسترسیتی درست نیست
سرمربی منچسترسیتی شایعه علاقه‌مندی این باشگاه به جذب ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد. نیمار که تا سال 2025 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، شایعاتی درباره آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و گفته می‌شود مدیران باشگاه فرانسوی در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت کنند، او را خواهند فروخت. پیش از این شایعه شده بود که یکی از شروط اصلی کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد با PSG رفتن نیمار از این تیم بوده است. برخی رسانه‌ها روز گذشته خبر دادند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، ستاره برزیلی خود را به منچسترسیتی پیشنهاد داده است و حتی ملاقاتی هم بین مدیران این باشگاه انگلیسی و مدیر برنامه‌های نیمار انجام شده است. برخی رسانه‌ها حتی مدعی شدند که پپ گواردیولا هم با نیمار صحبت کرده و به او گفته که شرط پیوستنش به من‌سیتی کاهش دستمزدش است. روزنامه فرانسوی «پاریزین» اما مدعی شد که منچسترسیتی به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای جذب نیمار پاسخ منفی داده است. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیستی در واکنش به این شایعات گفت: متأسفم اما باید بگویم که این شایعات درست نیست. اطلاعاتی که این رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، درست نیست. نیمار بازیکن فوق‌العاده‌ای است و تا جایی که من می‌دانم، او پسر فوق‌العاده‌ای هم هست اما بحث پیوستن او به من‌سیتی درست نیست. منچسترسیتی هر تابستان 150 بازیکن می‌خرد!

Page Generated in 0/0064 sec