printlogo


کد خبر: 251142تاریخ: 1401/5/2 00:00
اخبار

«ملاقات خصوصی» پروانه نمایش گرفت
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش برای 3 فیلم موافقت کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «اینان» به تهیه‌کنندگی علی برادری و کارگردانی رهبر قنبری، «ملاقات خصوصی» به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کارگردانی امید شمس و «سه جلد» به تهیه‌کنندگی محمد آفریده و کارگردانی سیدمهدی اسماعیلی موافقت کرد. «ملاقات خصوصی» فیلمی به تهیه‌کنندگی امیر بنان، نویسندگی امید شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ و کارگردانی امید شمس محصول سال ۱۴۰۰ است. این فیلم برای نخستین‌بار در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. «ملاقات خصوصی» تا آخرین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر صدرنشین آرای مردمی بود اما در روز آخر جشنواره برای نخستین‌بار این جایزه حذف شد. این فیلم یک ملودرام عاشقانه است که در بطنش اشاراتی به مشکلات و معضلات اجتماعی دارد. 
***
جشنواره فیلم شهر برندگانش را شناخت
هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در حالی شامگاه جمعه به کار خود پایان داد که هادی حجازی‌فر برای فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، عصر جمعه ۳۱ تیر در تالار وحدت تهران با حضور مجید اکبرشاهی دبیر جشنواره، علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن برمهانی معاون سیما، مجید زین‌العابدین، سلیم غفوری، اهالی سینما و هنرمندان و خانواده معظم شهدا برگزار شد. این مراسم با اجرای کلیپی از مرحوم نادر طالب‌زاده آغاز شد و مجریان برنامه پژمان بازغی و مژده خنجری بودند. در بخش بهترین فیلمنامه دیپلم افتخار، نشان زرین و جایزه نقدی به محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری برای فیلمنامه شنای پروانه اهدا شد. در بخش بهترین بازیگر نقش زن دیپلم افتخار، نشان زرین جشنواره و جایزه نقدی به ستاره پسیانی برای ایفای نقش در فیلم «یدو» اهدا شد. در بخش بهترین بازیگر نقش مرد دیپلم افتخار، نشان زرین جشنواره و جایزه نقدی به جواد عزتی بازیگر فیلم سینمایی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «مرد بازنده» اهدا شد. همچنین در بخش بهترین کارگردانی فیلم سینمایی، هادی حجازی‌فر توانست برای کارگردانی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» دیپلم افتخار، نشان زرین جشنواره و جایزه نقدی این بخش را از آن خود کند. 
***
معتمدی کنسرت گلریزان اجرا می‌کند
کنسرت سیدمحمد معتمدی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت از خانواده‌های زندانیان در شهر کاشان برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، محمد معتمدی، خواننده موسیقی سنتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن دعوت از خیرین اعلام کرد: کنسرت گلریزان به همت انجمن حمایت از زندانیان کاشان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، حمایت از خانواده‌های زندانیان و اشتغال‌زایی برای زندانیان و خانواده آنان یکشنبه (دوم مرداد) ساعت ۲۱ با حضور مسؤولان، خیرین، هنرمندان و ورزشکاران نامدار کاشان در تالار این شهر، جنب فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود. معتمدی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت امسال طی ۴ سانس در شهر کاشان، زادگاه خود کنسرتی را برگزار کرد که این کنسرت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. کنسرت این خواننده نخستین اجرای کنسرت موسیقی در تالار شهر کاشان بود. 
***
صدور حکم بازداشت امین فردین
امین فردین که در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی درباره سلبریتی‌ها منتشر کرده و خود را خبرنگار پاپاراتزی جلوه می‌دهد، به ‌دلیل شکایات متعدد افراد مختلف محکوم شده و از سوی قوه‌ قضائیه برای او اعلان قرمز اینترپل صادر شده است. به گزارش «وطن‌امروز»، امین‌رضا چلبیانلو، دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما در صفحه شخصی‌اش از صدور حکم قضایی بازداشت امین فردین و اعلام اعلان قرمز به اینترپل برای استرداد این فرد خبر داد. 
امین فردین که مدتی طولانی در شبکه‌های اجتماعی به انتشار اخبار و شایعاتی درباره سلبریتی‌های حوزه‌های مختلف تحت عنوان افشاگری می‌پرداخت و فعالیت خود را تحت عنوان خبرنگاری پاپاراتزی جلوه می‌داد، با شکایت امین‌رضا چلبیانلو و شاکیان متعدد دیگر از حوزه‌های مختلف ورزش و هنر محکوم شناخته و وضعیت اعلان قرمز برای دستگیری او به پلیس بین‌الملل (اینترپل) اعلام شد. 
میلاد حاتمی، از گردانندگان سایت‌های قمار گفته بود امین فردین با این سایت‌ها همکاری دارد و برای چهره‌های دارای سایت قمار شایعه‌سازی می‌کند تا صفحه‌های آنها بیشتر دیده شود.
***
حمایت از پوشاک ایرانی- اسلامی در «ایران ویژند»
نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب رسالت‌های فرهنگی- هنری بویژه توسعه و تعالی نظام طراحی، تولید و تبلیغ مد و پوشاک ایرانی- اسلامی، در نظر دارد با تکیه بر توانمندی و نوگرایی طراحان، تولیدکنندگان و برند (ویژند)‌های موفق این حوزه، ذیل بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران ویژند» را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کند. این نمایشگاه از دوم تا پنجم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و شرکت نمایشگاهی میلاد نور مجری برگزار‌کننده آن است.

Page Generated in 0/0067 sec