printlogo


کد خبر: 251243تاریخ: 1401/5/4 00:00
عملکرد وزنه‌برداران ایران در آخرین روز قهرمانی جوانان آسیا
۲ طلا و ۴ نقره

وزنه‌برداران جوان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲ مدال طلا و ۴ نقره کسب کردند. در آخرین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ازبکستان، رقابت دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ برگزار شد و ایران در این ۲ وزن صاحب عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی شد. محمدمسعود ممیوند در دسته ۱۰۹ کیلوگرم نایب‌قهرمان شد و علیرضا اسفندیاری در فوق سنگین عنوان قهرمانی را به دست آورد. 
 
* نتایج نمایندگان ایران
دسته ۱۰۹ کیلوگرم
۱- علی عمار از عراق با رکورد ۱۷۱ کیلوگرم یک‌ضرب و ۲۰۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۳ کیلوگرم (۲ مدال طلای یک‌ضرب و مجموع و نقره دوضرب)
۲- محمدمسعود ممیوند از ایران با رکورد ۱۶۱ کیلوگرم یک‌ضرب، ۲۰۳ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۴ کیلوگرم (۲ مدال نقره یک ضرب و مجموع و طلای دوضرب)
۳- عبدالرشیدف از ازبکستان با رکورد ۱۴۵ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۷۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۱۶ کیلوگرم (۳ مدال برنز)
دسته ۱۰۹+کیلوگرم
۱- علیرضا اسفندیاری از ایران با رکورد ۱۷۵ کیلوگرم یک‌ضرب، ۲۱۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۸۶ کیلوگرم (طلای مجموع و ۲ مدال نقره یک ضرب و دوضرب)
۲- میرزابیکف از ازبکستان با رکورد ۱۷۶ کیلوگرم یک‌ضرب، ۲۰۶ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۸۲ کیلوگرم (طلای یک ضرب، برنز دوضرب و نقره مجموع)
۳- جیونگ نام از کره‌جنوبی با رکورد ۱۵۹ کیلوگرم یک‌ضرب، ۲۱۲ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۱ کیلوگرم (طلای دوضرب و ۲ مدال برنز یک ضرب و مجموع)
۴- طاها نعمتی از ایران با رکورد ۱۵۰ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۹۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۴۰ کیلوگرم

Page Generated in 0/0063 sec