printlogo


کد خبر: 251244تاریخ: 1401/5/4 00:00
قرعه‌کشی لیگ برتر بیست‌و‌دوم انجام شد
داربی هفته دوازدهم

لیگ برتر بیست‌و‌‌دوم عصر دیروز دوشنبه قرعه‌کشی شد تا تیم‌ها بر اساس برنامه بازی‌ها، خود را برای فصل جدید آماده کنند. آیین قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال ایران 02-1401 در سالن همایش‌های کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار شد. در ابتدای مراسم، میرشاد ماجدی از باشگاه‌ها خواست در سال جام‌جهانی صبور باشند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را در برنامه‌ریزی‌های فشرده پیش رو همراهی کنند. او همچنین خویشتن‌داری تا زمان ورود VAR درباره مسائل داوری را خواستار شد. سهیل مهدی دیگر سخنران مراسم قرعه‌کشی بود. او درباره قرعه‌کشی توضیحاتی ارائه کرد و سپس مراسم به صورت رسمی آغاز شد. ضمن اینکه طبق گفته رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر، تلاش سازمان لیگ این است که هر 15 هفته نیم‌فصل اول را پیش از جام‌جهانی برگزار کند. محمدرضا مهدوی و ابراهیم میرزاپور ۲ تن از فوتبالیست‌های قدیمی فوتبال ایران برای قرعه‌کشی روی سن حضور یافتند و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، برنامه لیگ برتر
‌02-1401 به شرح زیر است که در هفته نخست شاهد بازی حساس استقلال و سپاهان در تهران خواهیم بود. در این هفته پرسپولیس در اصفهان میهمان دیگر تیم اصفهان یعنی ذوب‌آهن است. همچنین داربی 99 پایتخت در هفته دوازدهم لیگ برتر و به میزبانی استقلال انجام خواهد شد. 
 
* پیروانی: فکر نمی‌کنم تا سالیان سال VAR به ایران بیاید
مدیر تیم پرسپولیس گفت: مشکلات لیگ برتر زیاد است و فکر نمی‌کنم تا سالیان سال سیستم کمک‌داور ویدئویی داشته باشیم. افشین پیروانی عصر دیروز در حاشیه مراسم قرعه‌کشی سازمان لیگ اظهار کرد: ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای همه بیفتد و کمبودهایی که سال قبل داشتیم جبران شود. مشکل داوری و سیستم رادیویی داوران از مشکلات فصل گذشته بود. سیستم کمک‌داور ویدئویی هم فکر نمی‌کنم تا سالیان سال داشته باشیم. قول می‌دهند اما عملی نشده است. کیفیت چمن و وضعیت ورزشگاه‌ها هم از مشکلات دیگر است. امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا بتوانیم یک لیگ خوب را داشته باشیم. 
 

Page Generated in 0/0048 sec