printlogo


کد خبر: 251325تاریخ: 1401/5/6 00:00
نماهنگ ملاقلی‌پور امشب به عنوان میان‌برنامه راهی آنتن می‌شود
پخش «مسافران خورشید» از «مخاطب خاص»

نماهنگ «مسافران خورشید» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور امشب در برنامه «مخاطب خاص» که از کربلا روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود، رونمایی می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، نماهنگ «مسافران خورشید» به نویسندگی و کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدجواد آشتیانی که از مجموعه کارهای محرمی مرکز موسیقی ماوا سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است، امشب پنجشنبه ششم مرداد در برنامه مخاطب خاص که حوالی ساعت ۲۳ از کربلا روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود، برای نخستین‌بار پخش خواهد شد. 
در آستانه پخش، از پوستر و تیزر این نماهنگ نیز رونمایی شد. طراح پوستر محمد اسفندیاری و سازنده تیزر نماهنگ «مسافران خورشید»، محمدجواد آشتیانی و آهنگساز این اثر فواد سمیعی است فواد سمیعی، آهنگساز و نوازنده متولد سال ۱۳۶۸ در تهران است. او آهنگسازی و همکاری در سریال‌هایی همچون بعد از آزادی، کتونی زرنگی، جلال، محکومین، دلدادگان، حوالی پاییز، نوار زرد، آرماندو و فیلم‌های سینمایی همچون مصادره، موقعیت مهدی و... را در کارنامه خود دارد. 
شعر نماهنگ «مسافران خورشید» با عنوان «گریز» متعلق به سیدحمیدرضا برقعی است. این شعر، یک چهارپاره روایی تاریخی است که در آن شاعر داستانی شبه‌واقعی درباره کاروان زیارت حرم امام حسین(ع) را با زبانی تغزل‌گونه درآمیخته و بیان کرده است. «گریز» بر اساس عنصر غافلگیری شکل گرفته است و در کتاب یحیی، پنجمین مجموعه شعر برقعی منتشر شده است. برقعه‌ای تاکنون در ۲ اثر «خانه پدری» با موضوع امام علی(ع) و «سبز آبی» با موضوع امام زمان(عج) با مرکز مأوا همکاری کرده است. 
محرم زینال‌زاده، سیامک ادیب، صدر علیمحمدی، علی‌اصغر افشار، یاسمین رستمی، بنیامین رستمی، سلدا رقیبی، محمدطاها حاجی‌قلی و هستی طرزی بازیگران نماهنگ «مسافران خورشید» هستند. 
این نماهنگ با حمایت مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) تولید شده است. مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) سازمان هنری- رسانه‌ای اوج بیش از ۵ سال است که شروع به فعالیت کرده و تولیداتی در حوزه سرود، موسیقی، نماهنگ، فلش ماب، و برگزاری مسابقات سراسری لیگ سرود داشته است. 

Page Generated in 0/0086 sec