printlogo


کد خبر: 251501تاریخ: 1401/5/11 00:00
قدردانی چاوشی از مردم برای همراهی در مسیر کمک به نیازمندان
مبلغ مورد نیاز جهت گشودن 2900 گره تأمین شد

محسن چاوشی همزمان با فرا رسیدن سالروز تولدش با انتشار نوشته‌ای در فضای مجازی از مردمی که با او در آزادی زندانیان و تأمین کمک‌هزینه برای نیازمندان همراهی کرده و می‌کنند، قدردانی کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، محسن چاوشی از جمله خوانندگان خبرساز کشورمان است که با وجود عدم برگزاری کنسرت و کمترین حضور در مجامع فرهنگی- هنری، همواره در سیبل حاشیه‌ها و خبرها قرار دارد و همواره خالق غافلگیری‌هایی است که وی را تا مدت‌ها تبدیل به یکی از چهره‌های خبرساز موسیقی می‌کند. این خواننده طی سال‌های اخیر با پرهیز از شوآف‌های تبلیغاتی و ایجاد هیجانات کاذب برای طرفداران نوجوان جامعه مخاطبان موسیقی پاپ به منظور کسب درآمد بیشتر، ترجیح داده است تا با همراهی و معرفی تعدادی از افراد صاحب‌نام در حوزه‌های مختلف، دست به کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه‌ای بزند که به‌شدت هم با استقبال مردم مواجه شده است؛ اقدامی که همان گونه که قبلا هم به آن اشاره شده بود، طی سال‌های اخیر منجر به راه‌اندازی کمپینی برای کمک به نیازمندان شده است. 
چاوشی در این کمپین‌ها که عمده فعالیت آنها در کانال‌ها و فضای مجازی شکل گرفته و گفته می‌شود برخی افراد مشهور و صاحب نفوذ نیز با آن در ارتباط هستند، با انتشار فراخوانی از طرفداران و اعضای این کمپین می‌خواست تا با تأمین مبلغ مورد نیاز در زمینه‌هایی چون کمک‌هزینه درمان، آزادی زندانیان غیربزهکار و تأمین دیه برای نجات از اعدام با او همراهی کنند که همه این فراخوان‌ها در نهایت هم با همین یک جمله چاوشی تمام می‌شد: «مبلغ مورد نیاز تأمین شد». 
علی شمس، مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند طی روزهای گذشته درباره فعالیت‌های محسن چاوشی اینگونه توضیح داده است: با کمک ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی محسن چاوشی، طی ۲ سال گذشته زمینه آزادی ۸۵۱ نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد مردمی دیه فراهم شده است. محسن چاوشی هم بتازگی با ابراز خرسندی از انجام این حرکت خیرخواهانه از طرفدارانش تشکر کرده و با انتشار متنی کوتاه در صفحات مجازی خود، اینگونه درباره فعالیت‌های خیرخواهانه خود گزارش داده است: «صحبت از مردمانی‌ است که بلند طبعی‌شان در هنگام فعالیت‌های نوع‌دوستانه، صحنه‌ای غرورآفرین به ‌نمایش می‌گذارد؛ مردمانی که دست در دست مشکلات، زندگی‌شان را سپری می‌کنند، دست یاری‌شان زنجیره‌ای ناگسستنی به ‌وجود آورده است. به همین منظور لازم است به ‌اطلاع شما همدلان و مخاطبان محسن چاوشی برسانیم که مجموع کمک‌های مردمی دریافت ‌شده تاکنون، منجر به آزادی ۱۵۵۶ زندانی جرائم غیرعمد، تأمین هزینه درمان ۱۲۵۰ بیمار، تأمین دیه ۷۵ زندانی محکوم به اعدام و تأمین کمک‌هزینه ۲۵ مسکن شده است. آنچه که این اعداد را ارزشمند می‌کند، حضور تحسین‌برانگیز مردم است؛ نور امید در دل‌های‌تان جاری».

Page Generated in 0/0051 sec