printlogo


کد خبر: 251502تاریخ: 1401/5/11 00:00
اخبار

پخش «آتش سرد» از هفته چهارم مرداد
پخش سریال «آتش سرد» که پیش از این «شب بیدار» نام داشت، از ۲۲ مرداد از شبکه ۲ سیما آغاز می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، مجموعه تلویزیونی «آتش سرد» به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام، از ۲۲ مرداد روی آنتن شبکه ۲ سیما می‌رود. 
مضمون اصلی سریال در رابطه با یتیم‌نوازی، توجه به یتیم و آموزه‌های دینی در این باره است. بازی ۲ شخصیت اصلی را که در تقابل با یکدیگر هستند پرویز فلاحی‌پور و عبدالرضا اکبری بر عهده دارند. محسن با بازی پرویز فلاحی‌پور در این سریال صاحب یک گلخانه است. او چند سالی در جبهه بوده و موج انفجار در جنگ او را گرفته‌ است و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. از طرفی او قیم پسری است که ماجراهایی را در پی دارد. در این مجموعه بازیگرانی چون پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسومهر، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، پویا امینی، سارا احمدیان، بهزاد خداویسی، مریم موسویان و شاهد احمدلو بازی می‌کنند. 
آتش سرد محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۲ سیماست که از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن می‌رود. 
***
همراه رئیس فرهنگسرای نیاوران ماند
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بنیاد رودکی طی حکمی ابوالفضل همراه را به عنوان رئیس فرهنگسرای نیاوران منصوب و مأموریت جدیدی را برای این فرهنگسرا در راستای توسعه دیپلماسی فرهنگی اعلام کرد. 
به گزارش «وطن امروز»، ابوالفضل همراه با حکم مجید زین‌العابدین، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بنیاد رودکی در سمت ریاست فرهنگسرای نیاوران ابقا شد. در حکم مجید زین‌العابدین خطاب به ابوالفضل همراه بر اهتمام به بازتعریف رویدادها و برنامه‌های هنری، حمایت از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها، ایده‌پردازی و طراحی برنامه‌های فاخر هنری و ادبی متناسب با رویکرد عدالت فرهنگی تاکید شده است. 
مدیرعامل بنیاد رودکی با اشاره به ظرفیت‌های بین‌المللی فرهنگسرای نیاوران برای توسعه دیپلماسی فرهنگی، ترسیم جایگاه هنر اسلامی- ایرانی و انعکاس پیشرفت‌های هنری مبتنی بر تمدن نوین اسلامی را از اولویت‌های دوره جدید مأموریت فرهنگسرای نیاوران اعلام کرد. همراه پیش از این نیز با حکم سرپرست سابق معاونت امور هنری عهده‌دار این سمت بود که با واگذاری مدیریت فرهنگسرای نیاوران به بنیاد رودکی، مجددا در این مسؤولیت ابقا شد. 
ابوالفضل همراه دانش‌آموخته نمایش از دانشکده هنرهای زیبا است که علاوه بر فعالیت‌های هنری در تئاتر، مجموعه‌های نمایشی تلویزیون و فیلم‌های سینمایی، ریاست مجموعه فرهنگی- هنری برج آزادی را نیز در سابقه کاری خود دارد. 
***
از شنبه تا سه‌شنبه سینماها تعطیل است
به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، سینماهای سراسر کشور به مدت ۴ روز تعطیل می‌شوند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سینماهای سراسر کشور از شنبه ۱۵ مرداد تا سه‌شنبه ۱۸ مرداد تعطیل هستند و از صبح چهارشنبه ۱۹ مردادماه، با اکران ۲ فیلم جدید کوزوو و دوزیست، بازگشایی می‌شوند. در حال حاضر سینماهای کشور تا پایان روز جمعه ۱۴ مرداد با نمایش فیلم‌های اجتماعی و کودک دایر هستند. 
مخاطبان سینما می‌توانند از امروز تا پایان هفته، به تماشای فیلم‌های تی‌تی، علف‌زار، طلاخون، روز ششم، بی‌صدا حلزون، زالاوا، پیتوک، بازیوو، هناس و بدون قرار قبلی بنشینند.
***
فروزانفر جایگزین معلمی در حوزه هنری شد
علی فروزانفر جایگزین مجدالدین معلمی در معاونت هنری حوزه هنری شد. به گزارش «وطن‌امروز»، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، در حکمی علی فروزانفر را به سمت معاون هنری حوزه هنری منصوب کرد. 
پیش از این مجدالدین معلمی عهده‌دار این مسؤولیت بود. علی فروزانفر نیز پیش از این ریاست حوزه هنری استان تهران را بر عهده داشت. معلمی بتازگی به عنوان رئیس بنیاد کتاب منصوب شده است. مراسم تودیع و معارفه مجدالدین معلمی و علی فروزانفر ساعت ۱۴ امروز ۱۱ مرداد در حوزه هنری برگزار می‌شود. 
***
مدیرعامل کانون پرورش فکری تغییر کرد
با حکم وزیر آموزش‌و‌پرورش، «حامد علامتی» به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد. به گزارش «وطن‌امروز»، یوسف نوری، وزیر آموزش‌و‌پرورش با توجه به صورتجلسه مجمع عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور حکمی حامد علامتی را به سمت مدیرعامل این‌کانون منصوب کرد. علامتی دکترای جامعه‌شناسی دارد و دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بوده است. 
از جمله سوابق کاری او می‌توان به مدیر کل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی، عضویت در هیأت امنای مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا، عضو شورای تشکل‌های دانش‌آموزی کشور، عضویت در هیأت امنای سازمان دانش‌آموزی و... اشاره کرد. اعضای مجمع عمومی کانون را وزیر آموزش‌و‌پرورش، وزیر علوم، وزیر ارشاد، وزیر اقتصاد، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس صداوسیما تشکیل می‌دهند. پیش از این مهدی علی‌اکبری، مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بود.

Page Generated in 0/0064 sec