printlogo


کد خبر: 251686تاریخ: 1401/5/19 00:00
به دلیل اتهامات سوءرفتار جنسی
کوین اسپیسی به پرداخت ۳۱ میلیون دلار محکوم شد

کوین اسپیسی، هنرپیشه سرشناس هالیوود به پرداخت ۳۱ میلیون دلار به تهیه‌کنندگان «خانه پوشالی» محکوم شد. به گزارش «وطن امروز»، بازیگر هالیوودی به دلیل اتهامات سوء‌ رفتار جنسی، فرصت تجدیدنظر را برای لغو رای هیات‌منصفه از دست داد. اسپیسی درخواست تجدید نظر خود برای لغو حکم ۳۱ میلیون دلاری (25.5 میلیون پوندی) برای تهیه‌کنندگان «خانه پوشالی» را از دست داد. بازیگر هالیوود ماه نوامبر به دلیل اتهاماتی مبنی بر رفتار نادرست جنسی با اعضای جوان عواملی که در تولید «خانه پوشالی» کار می‌کردند، به پرداخت مبلغ مذکور محکوم شد. 
بر اساس اسنادی که خبرگزاری PA Media به دست آورده، اسپیسی درخواست لغو این دستور را داده بود اما درخواست او پنجشنبه توسط یک قاضی آمریکایی در لس‌آنجلس رد شد. پرونده‌های اولیه به جزئیات نحوه حذف اسپیسی از برنامه پرطرفدار نتفلیکس پرداخته است که به دنبال ادعاهایی بود که او مردان جوانی را که در طول زندگی حرفه‌ای خود در پروژه‌های سینمایی، تلویزیونی و تئاتری با آنها کار کرده، مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. 
این بازیگر به مدت ۵ فصل در سریال «خانه پوشالی» با ایفای نقش سیاستمدار محاسبه‌‌گر فرانک آندروود بازی کرد، تا اینکه پس از افشای اتهامات جنسی از ادامه همکاری با این سریال حذف شد. 
 

Page Generated in 0/0062 sec