printlogo


کد خبر: 251728تاریخ: 1401/5/20 00:00
صداپیشه «دیرین دیرین» درباره علت خداحافظی خود توضیح داد
به تکرار افتاده بودیم

صداپیشه «دیرین دیرین» که روز سه‌شنبه در پی خداحافظی کارگردان، اعلام کرد او هم با این مجموعه خداحافظی می‌کند، توضیحاتی درباره علت خداحافظی خود از این پروژه ارائه داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، محمدرضا علیمردانی که در پی خداحافظی کارگردان «دیرین دیرین» از این مجموعه، تصمیم به خداحافظی از این پروژه گرفت، درباره علت این تصمیم به ایسنا گفت: در این سال‌ها هر کاری که لازم بود برای «دیرین‌ دیرین» انجام دادیم. بگذارید این مجموعه خاطره بماند. پایان این مجموعه به هیچ وجه ربطی به سازمان صداوسیما و هیچ چیز دیگری ندارد. ما فقط خسته شده‌ایم؛ حتی زمانی هم که مرحوم ابوالحسنی در قید حیات بودند با خود ایشان هم صحبت پایان بود و گفتیم دیگر بس است، چقدر باید با کاراکترهای محدود کار بسازیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم «دیرین دیرین» در صورتی می‌تواند ادامه داشته باشد که با نسخه سینمایی یا سریالی تولید شود، چون واقعا دیگر به تکرار افتاده بودیم. 
علیمردانی در ادامه درباره خداحافظی ناگهانی با این مجموعه پویانمایی طنز، عنوان کرده است: «دیرین دیرین» برای مردم به شکل ناگهانی تمام شد، البته برای خودمان مدت‌ها بود که صحبت از پایان بود اما قرار بود کم‌کم اعلام کنیم. واقعا رکوردی که این مجموعه به دست آورد، در جهان کم‌نظیر است. 
وی همچنین افزود: اگر ساختار سریالی این مجموعه ادامه پیدا می‌کرد، شاید می‌شد باز هم کار کرد. حتی انگیزه‌اش را هم داشتیم اما بعد از ۵۲ قسمت که به سفارش فیلیمو کار کردیم، راستش دیگر سفارشی به آن صورت نداشتیم. آقای ابوالحسنی هم که فوت کردند و این یک سال را فقط به حرمت خانواده ایشان پرچم را بالا نگه داشتیم، اگر نه خیلی پیش‌تر تصمیم داشتیم کم‌کم «دیرین دیرین» را جمع کنیم. ما واقعا دیگر توانش را نداشتیم و به نظرم وقتش رسیده که سراغ پروژه‌های دیگر با ایده‌های بهتر برویم. 

Page Generated in 0/0056 sec