printlogo


کد خبر: 251772تاریخ: 1401/5/22 00:00
معاون سفیرفیلم از جزئیات یک برنامه سینمایی گفت
هفته فیلم سفیر؛ رویدادی هرساله در پله اول

معاون جریان‌سازی مرکز مستند سفیرفیلم به تشریح برنامه هفته فیلم سفیر پرداخت. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سیدمهدی دزفولی، معاون جریان‌سازی مرکز مستند سفیرفیلم درباره هفته فیلم سفیر که به مناسبت اکران 5 مستند منتشر نشده و تازه تولید شده سفیرفیلم از ۲۲ تا ۲۶ مرداد امسال در حوزه هنری، سالن استاد مهرداد اوستا برگزار می‌شود، به مهر گفت: هفته فیلم سفیر، نخستین‌بار است که برگزار می‌شود، هدف از آن اکران محدود مستندهایی از سفیرفیلم است که بتازگی به اتمام رسیده‌ و هنوز رونمایی و انتشار رسمی نیافته‌اند. از همین رو قرار است برای اعضای باشگاه مخاطبان سفیرفیلم و کارشناسان حوزه مستند اکران شود و در واقع مراسمی نیمه‌عمومی محسوب می‌شود. هدف از این کار هم در واقع ارتباط‌گیری دوطرفه میان تولید‌کنندگان آثار مستند در سفیرفیلم با مخاطبان خود است و اینکه علاقه‌مندان به مستندها عضو باشگاه مخاطبان سفیرفیلم شوند، بتوانند از این طریق مستندهای جدید این مرکز مستندسازی را ببینند و ارتباط خوبی میان تولید‌کنندگان آثار مستند و علاقه‌مندان به این محصولات برقرار شود. 
وی در ادامه مطرح کرد: ما ۲ مستند با موضوع انقلاب جنسی در غرب داریم، یک مستند با موضوع ورزشی و ۲ مستند هم با موضوع عدالت‌خواهی. در مجموع 5 مستند داریم که زمان تقریبی هر مستند هم بین 40 تا 55 دقیقه است. 
دزفولی با اشاره به حضور کارشناسان در این مراسم توضیح داد: ما از چهره‌های مرتبط با هر کدام از این موضوعات دعوت کرده‌ایم تا به این اکران‌ها بیایند و نظرات خود را بگویند. مثلا برای موضوعات انقلاب جنسی خدمت آقای لاور هستیم و برای موضوعات عدالت‌خواهی احتمالا در خدمت آقای امین سلیمی و یکی دیگر از دوستان خواهیم بود. ضمن اینکه هدف ما این است که این برنامه را هر سال در تابستان داشته باشیم.

Page Generated in 0/0055 sec