printlogo


کد خبر: 251773تاریخ: 1401/5/22 00:00
پایان درام پرطرفدار آمریکایی پس از 14 سال
پرونده «بریکینگ بد» بسته شد

کارگردان و تهیه‌کننده سریال «بریکینگ بد» از پایان ساخت آثار مرتبط با این مجموعه خبر داد و اعلام کرد قرار نیست دیگر هیچ دنباله‌ای برای این مجموعه ساخته شود. 
به گزارش «وطن‌امروز» در سال ۲۰۰۸ برایان کرانستون و آرون پال ۲ هنرپیشه آمریکایی در سریال محبوب «بریکینگ بد» مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کردند. پس از آن هم در سال ۲۰۱۵ پخش سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» آغاز شد که نگاهی پیش‌نگرانه به سریال «بریکینگ بد» با تمرکز بر شخصیت «ساول گودمن» با بازی «باب اودنکرک» داشت. 
در این میان، سال ۲۰۱۹ نیز یک فیلم سینمایی با عنوان «ال کامینو: فیلم بریکینگ بد» با بودجه 6 میلیون دلاری ساخته شد که به فروش ۴۰ میلیون دلاری در گیشه دست یافت. اما حالا با پایان یافتن فصل ششم و نهایی سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» در تاریخ ۱۵ آگوست، این سوال مطرح می‌شود که آیا باز هم شاهد ساخت فیلم و سریالی در قالب این مجموعه خواهیم بود یا خیر. «وینس گیلیگان» یکی از خالقان و تهیه‌کننده اجرایی سریال و فیلم «بریکینگ بد» در جریان تور مطبوعاتی تابستانی انجمن منتقدان تلویزیونی در این باره توضیح داد: «برای ساخت یک اسپین‌آف برای سریال «بریکینگ بد» تصمیم گرفتیم و سپس فیلم «ال کامینو» را ساختیم که به آن نیز بسیار افتخار می‌کنم. کم‌کم احساس می‌کنم که باید بدانید چه زمانی میهمانی را ترک کنید. من در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انجام کاری بیشتر با این جهان ندارم. با این حال دوست دارم با همان افراد کار کنم اما شاید در داستانی متفاوت». 
«پیتر گولد» یکی دیگر از سازندگان و تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه هم ضمن تایید صحبت‌های «وینس گیلیگان» اضافه کرد: «هرگز نگو هرگز. چه کسی می‌داند چند سال دیگر چه احساسی خواهیم داشت؟ فکر می‌کنم آنهایی از ما که در سریال حضور دارند از پایان آن بسیار راضی هستند. امیدوارم بقیه هم موافق باشند، زیرا چیزی که بیشتر به آن افتخار می‌کنم این است که نمایش برای خودش صادق است. ما در همان زمینی بازی می‌کنیم که با آن شروع کردیم و فکر می‌کنم این یک دستاورد است».
سریال «بریکینگ بد» که بین‌ سال‌های‌ ۲۰۰۸ و ۲۰۱۳ در قالب ۵ فصل پخش شد، روایتگر داستان «والتر وایت» معلمی است که در دبیرستان شیمی تدریس می‌کند و مبتلا به سرطان ریه پیشرفته است که جان وی را تهدید می‌کند. او تصمیم می‌گیرد پیش از فرارسیدن مرگش برای تأمین مالی خانواده‌ به همراه یکی از دانش‌آموزانش دست به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) بزند اما رفته‌رفته تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین مافیاهای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌شود.

Page Generated in 0/0059 sec