printlogo


کد خبر: 251817تاریخ: 1401/5/23 00:00
دیدار نماینده یونیسف با مدیر عامل فارابی
کرونا تولیدات کود را نحیف کرد

در دیدار رابین ناندی با سیدمهدی جوادی، یونیسف و فارابی در راستای ارتقای دانش سینماگران در حوزه کودک و همچنین ارتقای مضامین سینمای کودک بر توسعه همکاری خود توافق کردند. به گزارش «وطن‌‌امروز»، سیدمهدی جوادی، مدیر عامل فارابی با رابین ناندی، نماینده یونیسف در راستای ارتقای دانش سینماگران در حوزه کودک دیدار و گفت‌و‌گو کرد. جوادی اظهار داشت: در حوزه حقوق کودک، ایران جزو کشورهای پیشرو به‌شمار می‌آید، یکی از مأموریت‌های فارابی پیرامون سند چشم‌انداز 5 ساله، موضوع احیای سینمای کودک و نوجوان است که ذیل آن، تولیدات مطلوب در حوزه سینمای کودک و نوجوان و ایجاد باشگاه ملی سینمای کودک و نوجوان را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم. 
دبیر سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار داشت: امسال که در حال بررسی شرایط و مقتضیات برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بودیم، مصمم‌تر شدیم که به هیچ عنوان، کیفیت آثار تولیدی حوزه کودک را فدای زمان‌بندی جشنواره‌ای نکنیم. هم برگزاری جشنواره مهم است و هم کیفیت آثار حاضر در جشنواره، البته با فراگیری ویروس کرونا، تولیدات در عرصه کودک و نوجوان هم نحیف‌تر شد. 
در این دیدار رابین ناندی، نماینده یونیسف در ایران، گذشته از تاکید بر همراهی پیرامون جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بر همکاری دوجانبه با بنیاد سینمایی فارابی در طول سال نیز تأکید کرد و تصریح داشت: یک طرح 5 ساله داریم که پس از تکمیل، کارگاه‌های مشترک و سالانه را هم دربر می‌گیرد. او همچنین در ادامه سخنان خود به تحسین فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» و بازی بازیگر کودک آن پرداخت. 
 

Page Generated in 0/0056 sec