printlogo


کد خبر: 251933تاریخ: 1401/5/25 00:00
اولیای دم خواهان اشد مجازات برای متهم شدند
برگزاری دادگاه ضارب مأموران انتظامی

دیروز جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضارب مأموران انتظامی در خیابان طالقانی و قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی در شهریار به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. 
قاضی ابوالقاسم صلواتی در ابتدای این جلسه دادگاه اظهار کرد: جلسه دادگاه متهم پرونده سیدعلیرضا رضوی‌خالق‌آبادی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نمایندگان دادستانی برگزار می‌شود. نماینده دادستان با بیان اینکه اتهام اصلی متهم محاربه و افساد فی‌الارض و ایجاد رعب و وحشت مردم با سلاح گرم است، گفت: متهم با یک قبضه سلاح گرم «کلت کمری» اقدام به تیراندازی در خیابان طالقانی تهران کرد که منجر به جراحت افسران انتظامی مستقر در محل شد. 
وی افزود: متهم قبل از انجام این اقدام، با حضور در شرکت کشتیرانی شهرستان شهریار ۴ نفر از نگهبانان این شرکت را به قتل رساند به طوری که به سمت هر مقتول نیز یک تیر خلاص شلیک کرد. نماینده دادستانی گفت: متهم در اقاریر خود نحوه قتل ۴ نگهبان را تشریح کرد و مدعی شده قبل از کشتن این افراد قصد داشته سرتیم نگهبانی شرکت را به قتل برساند و دلیل آن را اختلافات ملکی که این شرکت با پدرش داشته است، عنوان کرده است. در این جلسه اولیای دم و ماموران مضروب خواهان اشد مجازات متهم شدند. قاضی پس از تفهیم اتهام به متهم، از وی خواست از خود دفاع کند. پس از اظهارات متهم و پاسخ‌های وی به سوالات رئیس دادگاه، قاضی صلواتی با دعوت از وکیل متهم به حضور در جایگاه، از وی خواست تا از متهم دفاع کند. پس از اخذ دفاعیات وکیل متهم، قاضی با اعلام ختم رسیدگی به پرونده، اعلام کرد حکم در مهلت قانونی صادر خواهد شد.

Page Generated in 0/0045 sec