printlogo


کد خبر: 252003تاریخ: 1401/5/27 00:00
سازمان اطلاعات سپاه مستندسازان را از همکاری با یک مؤسسه منع کرد
ممنوعیت همکاری مستندسازان با «کلوزآپ»

سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد هر گونه همکاری با موسسه کلوزآپ ممنوع است و پیگرد قانونی دارد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد هرگونه همکاری با موسسه کلوزآپ (گرین هاوس)، ممنوع است و هرگونه ارتباط و همکاری اتباع ایرانی با این موسسه، غیرقانونی و قابل پیگیری قضایی است. 
متن اطلاعیه‌ای که سازمان اطلاعات سپاه در این باره منتشر کرده‌، بدین شرح است: به اطلاع عموم هنرمندان بالاخص مستندسازان محترم می‌رساند که موسسه آموزشی کلوزآپ، فعال در حوزه مستند، یک موسسه صهیونیستی بوده که با حمایت‌های مادی و معنوی رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فعالیت است. این مجموعه که پیش از این با عنوان موسسه گرین‌هاوس فعالیت داشته، به دلیل افشای ماهیت حامیان پشت پرده و برای جلوگیری از ایجاد هرگونه حساسیت در کشورهای مسلمان، موقعیت ثبتی خود را از تل‌آویو به بروکسل منتقل کرده است. از این رو هرگونه ارتباط و همکاری اتباع ایرانی از جمله فعالان عرصه مستند با این موسسه صهیونیستی ممنوع است و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران قابل پیگیری از طریق مراجع قضایی خواهد بود. 
پیش از این برخی فعالان حوزه مستند بدون اطلاع از هویت واقعی «کلوزآپ» در حیطه آموزشی با این مجموعه همکاری‌هایی داشته‌اند که با توجه به این اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه و ممنوعیت ادامه این همکاری‌ها، طبق قانون باید همکاری‌های خود را با این موسسه قطع کنند. 
 

Page Generated in 0/0051 sec