printlogo


کد خبر: 252071تاریخ: 1401/5/29 00:00
اخبار

عبادی‌پور: به بازی بد خود مقابل لهستان باختیم
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد رقابت‌های قهرمانی جهان بازی‌های مهمی خواهد بود. میلاد عبادی‌پور پس از دیدار شامگاه پنجشنبه تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در جام واگنر درباره این مسابقه اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم بازی خوبی بود، چون آن بازی‌ای را که توقع داشتیم، نتوانستیم ارائه کنیم. البته فکر می‌کنم این روند طبیعی است، چون خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کنیم. وی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی جهان بعد از المپیک، مهم‌ترین تورنمنت والیبالی به شمار می‌رود. در این مسیر پستی و بلندی‌هایی هم وجود دارد که کاملا طبیعی است. خوب شد این نتیجه در جام واگنر رقم خورد و امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی جهان شاهد چنین نتایجی نباشیم. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: درست است که جام واگنر هم اهمیت دارد اما مهم‌تر از آن قهرمانی جهان است که باید تلاش کنیم چنین شروعی در آنجا نداشته باشیم. نمی‌توانم چیز زیادی درباره بازی بگویم، چون آن بازی‌ای را که می‌خواستیم نتوانستیم به نمایش بگذاریم. متاسفانه گاهی این اتفاقات می‌افتد و کاری نمی‌توان کرد. عبادی‌پور درباره جو سالن و حضور تماشاگران هم گفت: لهستان کشوری است که به تماشاگرانش مشهور است. فکر می‌کنم اکثر بازیکنان ایران در زمین این کشور بازی کرده‌اند و این شرایط برای آنها عادی است اما بدون شک این هیجان می‌تواند تاثیر مثبتی روی روند تیم میزبان بگذارد. فکر می‌کنم به بازی بد خودمان باختیم. 
***
عنوان سومی ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی
ورزشکاران ایران با کسب مجموع ۱۳۳ مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی‌های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند. کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد. پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی با حضور ۴۲۰۰ ورزشکار زن و مرد از ۵۲ کشور در ۲۰ رشته ورزشی از ۱۸ مرداد تا ۲۷ مرداد در شهر قونیه برگزار شد که کاروان ورزش جمهوری اسلامی ایران در نهایت 39 مدال طلا، ۴۴ مدال نقره و ۵۰ مدال برنز در کل ۱۳۳ مدال کسب کرد و در مجموع جدول رده‌بندی به عنوان سومی این بازی‌ها دست یافت. 
ایران در دوره قبلی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مجموعا ۹۸ مدال کسب کرده بود. 
ایران با اعزام ۲۵۷ ورزشکار در ۱۶ رشته اصلی و ۳ رشته پارا بعد از ترکیه، آذربایجان و ازبکستان، چهارمین کاروان این بازی‌ها به لحاظ تعداد ورزشکار اعزامی بود. 
***
آنچلوتی پیوستن کاسمیرو به منچستریونایتد را تأیید کرد
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید تأیید کرد هافبک برزیلی‌اش در آستانه پیوستن به منچستریونایتد است. کارلو آنچلوتی در آستانه بازی بامداد یکشنبه تیمش مقابل سلتاویگو در هفته دوم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری درباره هافبک برزیلی‌اش که گفته می‌شود در آستانه پیوستن به منچستریونایتد است، گفت: در ابتدا شایعاتی درباره کاسمیرو شنیدم و آنها را نادیده گرفتم اما دیروز متوجه شدم موضوع جدی است. با کاسمیرو صحبت کردم. او می‌خواهد چالشی جدید را تجربه کند. باشگاه هم تصمیم این بازیکن را درک می‌کند و به تصمیمش احترام می‌گذاریم. کاسمیرو می‌خواهد رئال را ترک کند. وی افزود: ما سعی نکردیم کاسمیرو را متقاعد کنیم که در جمع ما بماند. من به خواسته او گوش دادم و به تصمیمش احترام می‌گذارم. مذاکرات درباره کاسمیرو در جریان است و او مقابل سلتاویگو بازی نخواهد کرد. ما جانشین کاسمیرو را داریم. ما شوامنی را خریدیم؛ یکی از بهترین بازیکنان موجود در بازار نقل ‌و انتقالات. در کنار او ما تونی کروس و کاماوینگا را داریم. به هر حال برنامه من برای ادامه فصل تغییری نخواهد کرد. سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید تصریح کرد: مثلث مودریچ، کروس و کاسمیرو برای رئال‌مادرید خیلی خیلی مهم بود. دوره‌ای که ما 22 بازی متوالی برنده شدیم، کروس هافبک دفاعی تیم من بود و او به طور حتم می‌تواند در صورت نیاز دوباره در این پست بازی کند. ما همین حالا ۶ هافبک داریم و این تعداد هافبک برای این فصل کافی است. آنها بازیکنان خیلی خیلی خوبی هستند. برای کاسمیرو بهترین‌ها را آرزو دارم، او بازیکن مهمی برای ما در یک دوره طولانی بود.
کاسمیروی 30 ساله که گفته می‌شود انتقالش به منچستریونایتد تا 48 ساعت آینده نهایی می‌شود، در 336 بازی برای رئال‌مادرید به میدان رفت و آمار 31 گل‌ زده و 29 پاس گل را از خود بر جا گذاشت. این هافبک برزیلی به رئال برای کسب 18 جام مختلف از جمله ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۳ قهرمانی در لالیگا کمک کرد. 

Page Generated in 0/0134 sec