printlogo


کد خبر: 252080تاریخ: 1401/5/29 00:00
فرمانده انتظامی کشور:
تردد زائرانی که گذرنامه‌شان منقضی شده بلامانع است

فرمانده انتظامی کل کشور از امکان تردد به عراق برای زائرانی که گذرنامه آنها به پایان رسیده است خبر داد. 
سردار حسین اشتری از برگزاری رزمایش یگان‌های ویژه برای خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد و گفت: این رزمایش توسط همکاران بنده در یگان‌های ویژه برای خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای رسمی انجام شد و اعلام آمادگی صورت گرفت. 
فرمانده انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر از همکاران ما در مرزها برای ارائه خدمات به زائران حضور خواهند داشت. ۱۲ هزار نفر از این افراد از یگان‌های ویژه هستند که کار خود را از امروز (جمعه) شروع خواهند کرد و در مرزها تقسیم شده‌اند. 
وی با بیان اینکه تقسیم نیروها با توجه به درصد حضور زائران در مرزها صورت گرفته است، اظهار کرد: همکاران ما در پلیس راهور و یگان ویژه برای مسائل امنیتی و تسهیل امور شهروندان در کنار پلیس گذرنامه و مرزبانی آماده ارائه خدمت هستند. 
اشتری با اشاره به اینکه پهپادها و بالگردها آماده هستند تا با ارائه اطلاعات کافی به همکاران در عبور و مرور زائران تسهیل کنند، عنوان کرد: درباره گذرنامه‌ها توافقاتی با دولت عراق انجام شده تا آنهایی که یک ماه اعتبار دارند، مشکلی نداشته باشد. 
فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: همچنین توافق شده کسانی که گذرنامه آنها به پایان رسیده با مهر پلیس بتوانند به کشور عراق تردد داشته باشند و این موضوع برای مرزهای هوایی، زمینی و دریایی صدق می‌کند و روش آن طی چند روز آینده اعلام خواهد شد و مردم عزیز نگران نباشند. 

Page Generated in 0/0049 sec