printlogo


کد خبر: 252105تاریخ: 1401/5/30 00:00
وزیر ارشاد خبر داد
اعلام پیش‌نویس نظارت بر پلتفرم‌ها؛ بزودی

وزیر فرهنگ که چندی پیش از یک پیش‌نویس برای مدیریت شبکه خانگی خبر داده بود بیان کرد جزئیات این پیش‌نویس که در مذاکره‌های طولانی با پیمان جبلی به سامان رسیده است بزودی اعلام می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز» محمدمهدی اسماعیلی درباره پیش‌نویس نظارت بر حوزه شبکه نمایش خانگی که پیش از این درباره تهیه و تنظیم آن توسط وزارت ارشاد سخن گفته بود، به مهر گفته است: این بحث تقریبا تمام شده است و به نظرم روزهای آینده می‌توان درباره جزئیات آن صحبت کرد. با آقای جبلی مذاکرات طولانی داشتیم و این کار با همدلی انجام می‌شود، بنای ما بر این است که با همه دستگاه‌های فرهنگی کشور از جمله سازمان تبلیغات، حوزه هنری، صداوسیما و مجموعه وزارت فرهنگ که متولی اصلی حوزه حکمرانی فرهنگی در کشور است این کار را انجام دهیم. 
اسماعیلی در ادامه گفته است: این جمع‌بندی امروز یک جمع‌بندی قطعی در دولت است. حرکت موفق حرکتی است که دستگاه‌های فرهنگی هم‌افزا باشند، بنابراین ما دور از فضاهای هیاهو و جنجال و حاشیه تلاش کردیم این کار را به سامان برسانیم و ان‌شاءالله به نتیجه نهایی می‌رسد و طی یکی دو روز آینده می‌توانیم اطلاع‌رسانی کنیم. 
وزیر فرهنگ که بتازگی به تماشای اپرای عاشورا نشسته، درباره این اپرا نیز خاطرنشان کرده است: با دوستان صحبت کردیم تا بنیاد رودکی این آثار را به شهرستان‌ها ببرد. این می‌تواند کار مهمی باشد. ایده‌های خوبی با دوستان تهیه‌کننده و کارگردان اپرای عاشورا مطرح شد. این اپرا کاری بی‌نظیر است و امیدواریم بتوانیم چنین آثاری را گسترش دهیم و ظرفیت‌ها فعال شود. همچنین امیدواریم این آثار منحصر به تهران نشود و به شهرستان‌ها برود. این مراکزی که افتتاح شده است به عنوان ابنیه فرهنگی فاخر هستند و ظرفیت اجرای چنین کارهای کم‌نظیری دارند. 

Page Generated in 0/0065 sec