printlogo


کد خبر: 252129تاریخ: 1401/5/30 00:00
فرمانده کل انتظامی:
زورگیر اتوبان نیایش باید در همان ‌محل اعدام شود

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شود، گفت: بعد از سال ۹۷ با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. 
سردار حسین اشتری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسالت خبرنگاری بسیار ارزشمند است و اصحاب رسانه بهترین افرادی هستند که می‌توانند جهاد تبیین را به نحو احسن عملی کنند. خبرنگاران پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند. وی با بیان اینکه در بحث امنیت در ایران جایگاه خوبی داریم، گفت: خبرنگاران انسان‌های بی‌ادعایی هستند که می‌توانند رویدادهای مهمی را رقم کنند. 
سردار اشتری بیان کرد: یکی از اهداف ما پیشگیری از جرم است که می‌توانیم با کمک رسانه‌ها به این موضوع جامه عمل بپوشانیم. 
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین راه مقابله با آمریکاست، تصریح کرد: باید حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم و به پلیس در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شویم. 
اشتری درباره اقدامات نیروی انتظامی برای ایام اربعین نیز گفت: بیش از ۳۰ هزار مأمور پلیس در مرزهای رسمی برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی مستقر می‌شوند. قرار است از پهپادها برای پایش تصویری مرزها استفاده شود و این موضوع را با عراق هم مطرح کرده‌ایم. فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که زائران بتوانند با کمترین هزینه و اذیت به عراق بروند، بیان کرد: تردد زائران ایرانی که گذرنامه‌شان اعتبار ندارد با مهر امکان‌پذیر است اما این را هنوز عراق به ما کتبا اعلام نکرده است، البته این موضوع شفاهی به ما اعلام شده است. وی با بیان اینکه پلیس روزانه ۳۰ هزار مأموریت انجام می‌دهد، گفت: مردم فقط لحظه درگیری را در کلیپ‌های تقطیع شده می‌بینند. 
وی ادامه داد: بعد از سال ۹۷ با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است اما جرائم به‌روز شده است. 
اشتری ادامه داد: امروز اگر یک کلانتری تقویت شود برای محل خوب است و اگر ضعیف شود برای آن مردم و محل بد است. ما به دنبال این هستیم که پلیس هوشمند باشیم و یک بخشی از این امکانات را در هفته فراجا اعلام می‌کنیم. 
به گفته اشتری، پلیس در نظرسنجی ایسپا رتبه دوم اعتمادسازی را کسب کرده است و این با رتبه اول تنها یک نمره فاصله دارد. فرمانده انتظامی کل کشور همچنین گفت: برخورد با اراذل و اوباش باید قاطعانه باشد. امثال افرادی که در اتوبان نیایش خفت‌گیری کردند باید در همان اتوبان اعدام شوند تا درس عبرتی برای باقی افراد شوند. 

Page Generated in 0/0135 sec