printlogo


کد خبر: 252199تاریخ: 1401/6/1 00:00
اخبار

طلیسچی برای «پسر دلفینی» خواند
علیرضا طلیسچی، خواننده پاپ برای انیمیشن «پسر دلفینی» که قرار است از 9 شهریور در سینماها اکران شود، 2 قطعه موسیقی خواند. به گزارش «وطن‌امروز»، محمدامین همدانی، تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» با بیان اینکه این فیلم از ۹ شهریور به سینماها می‌آید، به مهر گفت علیرضا طلیسچی، خواننده پاپ ۲ قطعه برای «پسر دلفینی» خوانده است. وی ضمن اعلام تاریخ ۹ شهریور به‌ عنوان تاریخ آغاز اکران عمومی این اثر در سینماهای کشور، اظهار داشت: علیرضا طلیسچی، خواننده پاپ، ۲ قطعه برای این انیمیشن سینمایی خوانده که با مضمون مادر در این فیلم استفاده شده است. قصد داریم تا قبل از اکران عمومی فیلم یکی از این قطعات را منتشر کنیم. این پویانمایی ابتدا قرار بود از دوم شهریور روی پرده برود اما ۲ روز پیش اعلام شد اکران آن با یک هفته تاخیر یعنی از 9 شهریور آغاز خواهد شد. تهیه‌کننده این انیمیشن درباره علت تعویق یک هفته‌ای اکران آن گفت: از آنجا که قصد داشتیم سرگروهی ایران‌مال را برای اکران عمومی داشته باشیم و اکران فیلم قبلی به نمایش درآمده در این سرگروه، به دلیل همزمانی با ایام محرم یک هفته تمدید شد، به همین دلیل بعد از اعلام شورای صنفی نمایش برای اکران «پسر دلفینی» از دوم شهریور، ما یک هفته برنامه خود را به تأخیر انداختیم و فیلم را از ۹ شهریور روانه پرده سینماها می‌کنیم. 
***
«نمره عالی» هلالی برای نوجوانان
نماهنگ «نمره عالی» به کارگردانی علی یوسفی مفید، تهیه‌کنندگی عبدالحسین میرداماد و با صدای رضا هلالی تولید شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، نماهنگ «نمره عالی» به کارگردانی علی یوسفی مفید و تهیه‌کنندگی عبدالحسین میرداماد به همت مرکز موسیقی «ماوا»ی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج ویژه محرم سال ۱۴۰۱ ساخته شد. این نماهنگ با محوریت عشق و علاقه نوجوانان به امام حسین(ع) با صدای رضا هلالی و همخوانی گروه‌های سرود آوای احسان و میعاد تولید شده است. بازیگران اصلی کار را نیز نوجوانان تشکیل می‌دهند. در واقع هدف این نماهنگ نشان دادن مشارکت این گروه سنی در هیات‌های امروزی است. خط داستانی این نماهنگ درباره بیعت نوجوانان با امام حسین(ع) و مشارکت آنها در راه‌اندازی هیات و در نهایت عزاداری برای سیدالشهداست. نماهنگ «نمره عالی» داستان خواهر و برادری است که با الگو گرفتن از پدر و مادر خود سعی کرده‌اند در هیات عزاداری امام حسین(ع) حضور داشته باشند و برای راه‌اندازی آن کمک کنند. شاعر و آهنگساز این نماهنگ سیدجواد پرئی است و امید روشن‌بین موسیقی آن را تنظیم کرده است. 
***
صدور مجوز ۲ سریال از سوی ساترا
در آخرین نشست شورای پروانه ساترا، محمدرضا شفیعی و حجت قاسم‌زاده‌اصل برای تولید سریال‌های «قمارباز» و «راه‌های فرعی» از ساترا مجوز گرفتند. 
به گزارش «وطن‌‌امروز»، در آخرین جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا، ۴ طرح ارسال‌شده به دبیرخانه شورا مورد بررسی قرار گرفتند و طرح‌های «قمارباز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و «راه‌های فرعی» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل تایید شدند. 
در ادامه جلسه، طرح «قهوه ترک» به نویسندگی محمدرضا رضایی‌راد و نغمه ثمینی و کارگردانی منیر قیدی که توسط رسانه «فیلم نت» ثبت شده بود، مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد دو نفر از اعضای شورا در نشست مشورتی با نویسنده و کارگردان، طرح سریال را ارزیابی کنند. 
آخرین طرح بررسی شده در جلسه شورا، «بامداد خمار» به نویسندگی محمد داوودی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی بود که مقرر شد جلسه کارشناسی با نویسنده و تهیه‌کننده اثر برگزار و نتیجه جلسه مشورتی برای شورا ارسال شود. 
***
پخش «سلام بر ابراهیم» از شبکه ۳
مجموعه پویانمایی «سلام بر ابراهیم» از شبکه سه سیما روانه آنتن شد. به گزارش «وطن ‌امروز»، مجموعه انیمیشن سلام بر ابراهیم کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صباست که به تهیه‌کنندگی اسدالله دیانتی و کارگردانی اسماعیل یوسفی از ۳۱ مرداد پخش خود را از شبکه سوم سیما آغاز کرد. این مجموعه در ۴ فصل تولید شده که فصل اول آن در قالب ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای از ۳۱ مرداد هر شب ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. 
مرکز پویانمایی صبا تاکنون انیمیشن‌های بسیاری را پیرامون شخصیت‌های ملی، میهنی، تاریخ معاصر و دفاع‌مقدس تولید و پخش کرده و هم‌اکنون سلام بر ابراهیم تازه‌ترین اثر فاخری است که به همت این مرکز تولید شده و در فصل اول خود راوی کودکی تا نوجوانی شهید ابراهیم هادی ملقب به علمدار کمیل است. 
این فصل از مجموعه سلام بر ابراهیم، روایت ماجراهایی است که وی در جبهه غرب داشته و اتفاقاتی که در جبهه جنوب برای شهید ابراهیم هادی رخ داده و بویژه رخدادهای کانال کمیل به نمایش گذاشته شده است.  

Page Generated in 0/0062 sec