printlogo


کد خبر: 252209تاریخ: 1401/6/1 00:00
اخبار

برنامه مالی سرخ‌ها برای جذب کاوه
باشگاه پرسپولیس در صورتی که بخواهد کاوه رضایی را در اختیار بگیرد قصد ندارد رقم بالایی را هزینه کند. به گزارش فارس، از آنجایی که باشگاه استقلال نتوانست قرارداد ارسلان مطهری مهاجم خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فسخ کند، به همین دلیل آبی‌ها نتوانستند نام کاوه رضایی، مهاجم مدنظر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به لیست اضافه کنند. این موضوع باعث به وجود آمدن شایعات زیادی درباره آینده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاوه رضایی شده است. از صبح دیروز شایعه حضور کاوه رضایی در پرسپولیس به گوش می‌رسد. رضایی که رابطه بسیار نزدیکی با یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس دارد، پیش از این در لیست این مربی قرار داشت اما رضایی راضی به سرخ‌پوش شدن نشد و به همین دلیل به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت داد. حالا با اتفاقی که برای کاوه رضایی رخ داده نام این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس باز هم مطرح شده اما این در حالی است که او فعلا در لیست این باشگاه قرار ندارد. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس با فقر مهاجم روبه‌رو است که همین مساله گمانه‌زنی‌ها برای حضور این بازیکن در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر کرده و باید منتظر روزهای آینده بود تا مشخص شود این شایعه رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت. از طرف دیگر مبلغ قرارداد کاوه رضایی با استقلال مبلغ چشمگیری است و مدیران پرسپولیس تصمیم دارند در صورتی که‌ حضور کاوه رضایی در پرسپولیس جدی شود، در نهایت سقف قرارداد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به او بپردازند. این در حالی است که گفته می‌شود رقم این مهاجم با استقلال کمی کمتر از 2 برابر سقف پرسپولیسی‌هاست! با این همه به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در صورت فراهم شدن همه شرایط بی‌میل نیست شاگرد سابقش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ‌تیم خود داشته باشد. 
***
همکاری‌ نکردن‌ باشگاه‌ها با تیم ‌ملی باز هم جنجال‌ساز شد
با تصمیم سرمربی تیم ‌ملی جوانان، ۳ بازیکن سپاهان به دلیل غیبت از اردوی تیم ‌ملی خط خوردند. دور جدید تمرینات تیم ‌ملی جوانان از روز 27 مرداد برگزار شده و ملی‌پوشان جوان زیر نظر کادرفنی، خودشان را برای رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در قرقیزستان آماده می‌کنند. درحالی که صمد مرفاوی و دستیارانش این روزها انجام تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قرار داده‌اند، غیبت ۳ بازیکن سپاهان باعث ناهماهنگی شده است. با اینکه کادرفنی و سرپرست تیم به باشگاه اصفهانی بابت حضور بازیکنانش مهلت دادند ولی ارشیا سرشوق، سیداحمد موسوی و محمدجواد حسین‌نژاد در تمرینات تیم ‌ملی حاضر نشدند و به همین دلیل مرفاوی تصمیم گرفت این بازیکنان را از اردو خط بزند و نفرات دیگری را جایگزین آنان کند. پیش از این فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود با باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان را در اختیار تیم ‌ملی قرار ندهند، برخورد خواهد شد و به نظر می‌رسد ممانعت باشگاه سپاهان برای در اختیار دادن بازیکنانش قطعا هم به ضرر بازیکنان یاد شده خواهد بود و هم به ضرر خود باشگاه. 
***
مانع دیاباته برای قرارداد با پرسپولیس چیست؟
مهاجم مدنظر پرسپولیس برای عقد قرارداد با این باشگاه یک مانع دارد. باشگاه پرسپولیس برای جذب یک مهاجم خارجی دیگر مذاکرات فشرده‌ای با شیخ دیاباته، بازیکن پیشین استقلال انجام داده و توافقات خوبی هم به دست آمده است. توافقات به دست آمده درباره موارد کلی قرارداد بوده و دیاباته ابراز امیدواری کرده بتواند این فصل در پرسپولیس بازی کند. این مهاجم بلندقامت اما در جزئیات قرارداد با پرسپولیسی‌ها در حال مذاکره است و به نظر می‌رسد او در صورت رسیدن به توافقات قطعی در همه زمینه‌ها به پرسپولیس بپیوندد. مواردی نظیر برخی آپشن‌ها از جمله موضوعات مورد بحث طرفین برای رسیدن به توافق نهایی است. درباره این قرارداد اما یک مشکل وجود دارد و آن این است که این بازیکن یک مشکل شخصی دارد که در صورت رفع آن قرارداد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با پرسپولیس امضا خواهد کرد. این بازیکن اعلام کرده تا یکی، دو روز آینده پاسخ قطعی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهد داد و در صورتی که مشکل شخصی دیاباته برطرف شود، او فصل جاری برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت. 
***
احتمال دوری ۳ ماهه صیادمنش از میادین و غیبت در جام جهانی
یک سایت انگلیسی نوشت مهاجم تیم ‌ملی ایران شاید نتواند ظرف ۳ ماه آینده در میادین فوتبال حاضر شود. 
اللهیار صیادمنش در دیدار سه‌شنبه‌شب هال‌سیتی مقابل برنلی در هفته دوم لیگ چمپیونشیپ انگلیس، با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه و مجبور شد زمین را ترک کند. 
سرمربی هال‌سیتی در نشست خبری بعد از این مسابقه گفت مهاجم تیم ‌ملی ایران ۶ هفته از میادین دور خواهد بود. یکی از سایت‌های انگلیسی اما از طولانی شدن رویه درمان صیادمنش خبر داد که ممکن است مانع حضور این بازیکن در جام‌جهانی 2022 قطر شود. 
رسانه «Hull Dailymail» گزارش داد صیادمنش ممکن است ۳ ماه از میادین دور باشد و تا جام‌جهانی 2022 نتواند برای هال‌سیتی به میدان برود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، مهاجم پیشین استقلال فرصت بازی در مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان را از دست خواهد داد.

Page Generated in 0/0211 sec