printlogo


کد خبر: 252387تاریخ: 1401/6/6 00:00
مدیر رادیو اربعین برنامه‌های این شبکه در ایام پیش رو را تشریح کرد
«بانوی حرم» ویژه‌برنامه اربعینی بانوان

مدیر رادیو اربعین در یک نشست رسانه‌ای به تشریح برنامه‌های این شبکه رادیویی پرداخت. به گزارش «وطن‌امروز»، صبح روز گذشته نشست رسانه‌ای تشریح برنامه‌های رادیو اربعین با حضور جواد تشکری مدیر رادیو اربعین، سیداحمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا و محسن معظمی‌‌گودرزی مدیر روابط عمومی رادیو اربعین در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد. 
جواد تشکری، مدیر رادیو اربعین در این نشست درباره برنامه‌های رادیو اربعین گفت: برنامه‌ای تحت عنوان «بانوی حرم» داریم که مختص بانوان است و تمام کسانی که در این برنامه فعالیت می‌کنند از بانوان هستند. این برنامه ساعت ۱۴ تا ۱۶ هر روز پخش خواهد شد. در این برنامه به تمام مسائل پیرامون بانوان پرداخته خواهد شد. گوینده برنامه «بانوی حرم» نیز خانم نیرومند هستند و از هفتم شهریورماه آغاز به‌کار خواهد کرد. 
وی ضمن اشاره به ارائه آخرین اخبار و رویداد اربعین در قالب برنامه‌ای توضیح داد: با توجه به اینکه سیل عاشقان و زائران حضرت سیدالشهدا زیاد خواهد بود، تلاش خواهیم کرد آخرین اخبار و رویداد اربعین را هر نیم ساعت یکبار تقدیم شنوندگان محترم کنیم، همچنین هم‌افزایی خوبی با شبکه‌های دیگر رادیو و صداوسیما شکل گرفته است، به این صورت که برخی برنامه‌ها برای شبکه‌ رادیویی جوان و برخی برنامه‌ها نیز برای رادیو تهران در نظر گرفته شده است که به‌ طور همزمان تقدیم همراهان برنامه خواهد شد.  تشکری در ادامه گفت: همکاران ما در نجف مستقر می‌شوند و گزارش‌های میدانی خود را تقدیم خواهند کرد. با هلال‌احمر نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا اخبار و توصیه‌های بهداشتی عزیزان را به سمع و نظر همراهان این شبکه برسانیم. پیش‌بینی می‌شود شبکه‌های رادیویی به مناسبت اربعین حسینی ۴۴۳ برنامه در قالب ۱۱۴ عنوان و ۲۳۱ ساعت برنامه داشته باشند. مدیر رادیو اربعین درباره برنامه‌های دیگر این شبکه رادیویی بیان کرد: علاوه بر برنامه بانوی حرم که مختص بانوان است، پویش‌هایی برای کودکان و نوجوانان عزیز با عنوان «سلام یا مهدی» خواهیم داشت که با جوایز ارزنده‌ای همراه است. درباره پرداختن به گویش‌های مختلف باید بگویم مداحی‌هایی را جمع‌آوری و تهیه کرده‌ایم تا بتوانیم به شنوندگان محترم خود تقدیم کنیم. تشکری با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام کاروانی متشکل از گوینده‌های شبکه‌های مختلف، تهیه‌کننده‌ها و... به عراق گفت: در دهه کرامت برای نخستین ‌بار کاروانی راهی مشهد مقدس شد که در این برنامه هم‌افزایی خوبی بین همه شبکه‌ها اتفاق افتاد. به فضل خدا برای اربعین هم همین اتفاق خواهد افتاد.

Page Generated in 0/0063 sec