printlogo


کد خبر: 252551تاریخ: 1401/6/9 00:00
صعود ۸ تیم به دور دوم والیبال قهرمانی جهان
جنگ ایران برای صدرنشینی

صعود ۸ تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد. 
‌ چهارمین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ دوشنبه هفتم شهریور با برگزاری ۶ دیدار در ۲ کشور لهستان و اسلوونی به پایان رسید تا تمام تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، ۲ بازی انجام داده باشند. 
در پایان چهارمین روز مسابقات صعود ۸ تیم که دومین برد خود را کسب کردند، به مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی شد و سایر تیم‌های باقیمانده برای ۸ سهمیه دیگر در پنجمین و ششمین روز مسابقات تلاش خواهند کرد. 
بدین ترتیب از گروه A تیم صربستان، از گروه B تیم برزیل، از گروه C تیم‌های لهستان و آمریکا، از گروه D فرانسه، از گروه E ایتالیا و از گروه F تیم‌های هلند و ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند. 
در پایان مرحله گروهی قهرمانی جهان ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و 4 تیم نیز از بین تیم‌های سوم 6 گروه که عملکرد بهتری داشته باشند، به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد. 
شاگردان بهروز عطایی ساعت ۲۰ چهارشنبه، نهم شهریور در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی و برای کسب صدرنشینی جدول گروه F به مصاف هلند خواهند رفت. تیم‌ ملی والیبال ایران روز دوشنبه موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد تیم‌ ملی مصر بگذرد.

Page Generated in 0/0059 sec