printlogo


کد خبر: 252552تاریخ: 1401/6/9 00:00
اخبار

دعوت AFC از جواد نکونام
AFC از جواد نکونام برای حضور در هفتمین دوره تالار گفت‌وگوی مربیان برتر آسیا دعوت کرد. 
۲۱ سپتامبر هفتمین دوره تالار گفت‌وگوی یک‌روزه مربیان برتر آسیا به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور به صورت ویدئویی برگزار خواهد شد. در همین ارتباط از جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد نیز برای شرکت در این دوره که از راه دور خواهد بود، دعوت به عمل آمده است. 
***
 حضور فعال ورزشکاران در پیاده‌روی اربعین حسینی
مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: حضور ورزشکاران و چهره‌های شاخص ورزشی در اربعین حسینی از مهم‌ترین اقدامات ستاد اربعین وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌رود. حجت‌الاسلام احدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مهم‌ترین اقدامات اربعین حسینی، اظهار داشت: هیات‌های ورزشی و فدراسیون‌ها در مناطق مختلف چزابه، مهران و کربلا موکب‌هایی را جهت خدمات‌رسانی به زائران برپا خواهند کرد تا در این کار معنوی حضوری موثر داشته باشند. حجت‌الاسلام احدی از برپایی 20 موکب از سوی تعدادی از استا‌ن‌های مرزی خبر داد و گفت: ایلام، کرمانشاه و سیستان‌وبلوچستان از همه ظرفیت‌‌های‌شان برای خدمت‌رسانی به زائران بهره گرفتند تا بهترین شرایط برای برگزاری باشکوه مراسم معنوی اربعین سال ۱۴۰۱ فراهم شود. وی ادامه داد: تعدادی از سالن‌های ورزشی این استان‌ها جهت اسکان زائران در نظر گرفته شده است تا ان‌شاءالله بهترین شرایط برای زائران اربعین حسینی مهیا شود. مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان حضور سمن‌ها را در مشارکت برنامه‌های اربعین بسیار ارزشمند و مثبت ارزیابی کرد و افزود: راه‌اندازی موکب و برگزاری برنامه برای جاماندگان اربعین پیاده‌روی و... از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد به شمار می‌رود. وی در ادامه درباره دیگر برنامه‌های وزارتخانه در اربعین حسینی گفت: آموزش طب ورزش، آموزش مجازی اصول پیاده‌‌روی، آموزش موکب‌داری و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در 8 نقطه کشور ایران و عراق از جمله اقداماتی است که برای اربعین حسینی پیش‌بینی شده است. مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصرح کرد: همچنین در نظر داریم با اجرای برنامه توسط مرشدان و برگزاری ورزش زورخانه‌ای به استقبال زائران برویم. 
***
پاسخ باشگاه تراکتور به شائبه‌ها
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی را درباره جذب کاوه رضایی ارائه کرد. ایوب بهتاج در گفت‌‌وگو با فارس، درباره جذب کاوه رضایی اظهار داشت: ان‌‌شاءالله بتواند بازی‌های خیلی خوبی انجام بدهد. برای او آرزوی موفقیت دارم. مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره شرایط قرارداد این بازیکن با توجه به اینکه گفته می‌شود با استقلال قرارداد داخلی داشته است، عنوان کرد: وقتی قرارداد رسمی باشد مشکلی ندارد. ما طبق قوانین و مقررات وقتی همه چیز شسته رفته شد، او را جذب کردیم. خودش می‌تواند در این رابطه بیشتر توضیح بدهد. وی درباره اینکه مدت قرارداد رضایی با تراکتور چقدر است، گفت: به هر حال قراردادها کمتر از یک سال نیست. با او قرارداد یک‌ساله بستیم. بهتاج درباره اینکه گفته می‌شود رضایی نیم‌فصل به استقلال برمی‌گردد و آیا با این باشگاه توافقی شده، اظهار داشت: در این باره نیم‌فصل صحبت می‌کنیم. این حرف، نظر من نیست. ما یک سال با او قرارداد داریم. 
***
نبی: درباره کی‌روش صحبت نمی‌کنم
مهدی محمدنبی با بیان اینکه راجع به ماجرای کی‌روش فعلا حرفی ندارم، گفت: هنوز درباره دبیرکل، انتخابی انجام نشده است. نبی در پایان جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: تعامل و وفاق در فوتبال کشور ما می‌تواند عامل موفقیت باشد و تحول را هم باید در کنار این موضوع قرار دهیم. وی درباره حضور کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم‌ ملی ایران بعد از انتخاب مهدی تاج گفت: راجع به این قصه صحبت خاصی ندارم. چون من با توجه به اینکه به اصحاب رسانه احترام می‌گذارم گفتم خدمت شما برسم، البته من بعد از پیشنهادات و موضوعاتی از این قبیل که در هیات‌رئیسه مورد بحث قرار می‌گیرد اطلاعات به شما خواهم داد. وی در پاسخ به سوال مهر که آیا گزینه دبیرکلی را تعیین کرده‌اید یا خیر، افزود: نه، اصلا درباره چنین موضوعی صحبت نشده است. نبی ادامه داد: یک بار دیگر خدمت‌تان می‌گویم همه این موضوعات به جلسه هیات‌رئیسه مربوط خواهد شد. وی درباره سوال یک خبرنگار درباره حضور کی‌روش گفت: در یک برنامه تلویزیونی آقای تاج راجع به کی‌روش و اتفاقاتی که در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ رخ داده بود توضیحی داد که برداشت‌های دیگری از این موضوع شده اما به هر صورت چون درباره مدیریت کلان کشور است همه این بحث‌ها را به هیات مدیره خواهیم برد.

Page Generated in 0/0066 sec