printlogo


کد خبر: 252597تاریخ: 1401/6/10 00:00
فرمانده قرارگاه اربعین تشریح کرد
راهکارهایی برای اخذ سریع‌تر گذرنامه

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا جدیدترین اخبار مربوط به گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین را تشریح و راهکارهایی برای اخذ سریع‌تر گذرنامه اعلام کرد. 
به گزارش مهر، سردار محمد شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبر ساعت ۱۴ گفت: شرایط امنیتی عراق به حالت عادی برگشته و از امروز صبح (دیروز) ساعت ۸ اعلام شد تمام مرزهای پنج‌گانه باز هستند. 
وی با اشاره به اینکه تردد در تمام مرزهای پنج‌گانه روان است، گفت: زائرانی باید دارای مدارک معتبر باشند یعنی باید یکی از ۳ مدرک گذرنامه، برگ تردد ویژه اربعین یا گذرنامه مهر اعتبار‌زده شده را داشته باشند تا بتوانند از مرز عبور کنند. 
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ هزار نفر به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده‌اند و همچنین ۲۰ هزار نفر درخواست برای صدور برگ گذر ویژه اربعین ثبت کرده‌اند. 
شرفی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار و ۹۷۷ مورد درخواست برای صدور گذرنامه ثبت شده است، گفت: تا به امروز ۳۵ هزار و ۴۵۱ گذرنامه چاپ شده است. 
وی با بیان اینکه تمام ظرفیت پلیس برای ثبت هرچه سریع‌تر و چاپ گذرنامه پای کار آمده است، گفت: اعلام کرده‌ایم تا زمانی که متقاضی هست ارائه خدمات ادامه داشته باشد و حتی اگر بعد از ساعت ۱۸ هم مراجعه‌کننده باشد کار را ادامه دهند. 
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به اینکه ۲ راهکار برای هر چه سریع‌تر رسیدن گذرنامه به مردم وجود دارد گفت: افرادی که زائر هستند ۲ راهکار دارند تا زودتر گذرنامه‌های‌ آنها به‌دست‌شان برسد؛ یک اینکه از برگ گذر ویژه اربعین استفاده کنند و دوم اینکه به دفاتر پلیس + ۱۰ که مراجعه می‌کنند، درخواست کنند سیستم آنی ارسال برای‌شان فعال شود.

Page Generated in 0/0045 sec