printlogo


کد خبر: 252643تاریخ: 1401/6/12 00:00
نیروهای مسلح یمن با برگزاری رزمایشی بزرگ به رژیم صهیونیستی درباره تجاوز به این کشور هشدار دادند
رزمایش ارتش مقاومت در یمن

گروه بین‌الملل: شهر بندری الحدیده یمن پنجشنبه شاهد رژه نظامی ویژه دریایی، هوایی و زمینی ارتش و نیروهای مردمی یمن با حضور مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی این کشور بود که باعث شگفتی بسیاری از کشورهای منطقه شد. در این نمایش باشکوه، نیروی دریایی ارتش یمن از موشک جدید زمین به دریای مدل «فلق 1» و همچنین موشک‌های زمین به دریای مدل «المندب 2» و «روبیج» علاوه بر مین‌های دریایی رونمایی کرد؛ مین‌هایی که آب‌های سرزمینی را از مهاجمان و متجاوزان محافظت می‌کند، از جمله «کرار 1»، مجاهد، اویس و آصف4. رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در مراسم رژه نیروهای مسلح یمن گفت: «ارتش ما امروز در عرصه‌های مختلف رویارویی و توسعه توانمندی‌های خود به سطح بزرگ و مهمی رسیده و به یک اقدام مهم بازدارندگی دست یافته است». سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: «درود بر برادران عزیزی که این نمایش را از منطقه پنجم نظامی و با تمام تخصص‌ها ارائه کردند. از وزارت دفاع تشکر و از تلاش خستگی‌ناپذیری که در ساختن ارتش و ادغام کمیته‌های مردمی در آن انجام می‌دهند قدردانی می‌کنیم». رهبر انصارالله با بیان اینکه «پیشنهادات مناطق مختلف نظامی پیامی درباره ادامه کار سخت برای ایجاد توانایی‌های نظامی ما ارائه می‌دهد»، گفت: «ارتش مبارک ما صداقت تعلق به میهن و کشور خود را دارد و کار برای ساخت و توسعه ارتش ادامه دارد». 
عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: «هدف از همه پیشنهاد‌ها اطمینان‌بخشی به مردم و رساندن پیام به دشمنان طمع‌کار و متجاوزان است. پیشنهاد‌هایی که داده شد فقط برای برخی تشکیلات ارتش است اگرنه ده‌ها هزار نفر از وابستگان آن در جبهه‌ها مستقر هستند». رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: «ارتش از خائنان پاکسازی شد، هزاران افسر و فرد صادق و با خدا و خدمتگزار کشور و مردم خود در آن باقی ماندند. ده‌ها هزار نفر از بهترین مردم ما که مسؤولیت ایمانی در دفاع از میهن و مردم خود را برعهده دارند به این وفاداران پیوسته‌اند». عبدالملک بدرالدین ادامه داد: «ارتش ما بر اساس تعلق خالصانه خود به میهن و هویت ایمانی مردم، در حال انجام مأموریت‌ها و مسؤولیت‌های خود است. ارتش ما امروز در عرصه‌های مختلف رویارویی و توسعه توانمندی‌های خود به سطح بزرگ و مهمی رسیده است و به یک اقدام مهم بازدارندگی دست می‌یابد. ارتش یمن امروز صداقت تعلق به مردم و کشور خود را در هویت دینی و دکترین رزمی خود دارد». 
روزنامه «۲۶ سپتامبر» نیز درباره ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به یمن در ماه جاری میلادی نوشت: این حمله اتفاق نیفتاده اما استمرار این ادعاها ایجاب می‌کند نیروهای مسلح به وظیفه خود برای دفاع از ملت و کشور یمن عمل کرده و برای مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی آماده باشند.

Page Generated in 0/0058 sec