printlogo


کد خبر: 252724تاریخ: 1401/6/14 00:00
روابط عمومی شبکه 5 سیما:
«دستخط» با تغییراتی به آنتن بازمی‌گردد

روابط عمومی شبکه 5 درباره مباحث مطرح‌شده درباره حذف برنامه «دستخط» و تغییر گروه سازنده آن توضیح داد. به گزارش «وطن‌امروز»، روابط عمومی شبکه 5 سیما درباره حاشیه‌های پیش آمده برای برنامه «دستخط» با اجرای محمدحسین رنجبران و با هدف آگاهی مخاطبان توضیحی ارائه کرد. 
در بخشی از این توضیح آمده است: «این روزها شاهد قضاوت‌هایی برای به پایان رسیدن برنامه «دستخط» و محتوای متن منتشر شده عوامل این برنامه هستیم. ضروری است یادآوری کنیم که «دستخط» مانند دیگر برنامه‌های تلویزیونی که پس از مدتی نیاز به اصلاح و بهبود دارند، با توقفی کوتاه و تغییراتی از جمله در تهیه و اجرا، تولید و پخش خواهد شد. حدود یک ماه پیش شبکه 5 سیما تغییر مجری و تیم محتوایی برنامه و نه حذف کلی برنامه را به اطلاع تهیه‌‌کننده و سردبیر «دستخط» رسانده بود». 
روابط عمومی این شبکه همچنین عنوان کرده است: «رسانه ملی اهتمام ویژه‌ای به حفظ و ارتقای مستمر برنامه‌های نمانام (برند) دارد و به گفته عوامل برنامه دستخط، هدفی برای خالی کردن آنتن تلویزیون از هر آنچه پسندیده نمی‌شمارند(!) ندارد». 
چندی‌پیش محمدحسین رنجبران، مجری برنامه «دستخط» با خداحافظی از این برنامه ۶ ساله، در صفحه مجازی خود مطلبی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده بود: «اکنون آنچه پیداست اراده تصمیم‌سازان کنونی رسانه ملی بر خالی کردن آنتن تلویزیون از هر آنچه پسندیده نمی‌شمارند، قرار گرفته و «دستخط » هم بی‌نصیب از این اقدام نمانده است، آنچه ما مطلعیم اگر هم نامی از دستخط باقی بماند قاعدتا بدون حضور مجری و تیم تهیه فعلی خواهد بود، الخیر فی ماوقع».

Page Generated in 0/0047 sec