printlogo


کد خبر: 252726تاریخ: 1401/6/14 00:00
اخبار

«پدرخوانده» در آستانه پخش از فیلم نت
با پایان تصویربرداری فصل اول رئالیتی شو «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب، این مجموعه در آستانه پخش قرار گرفت. به گزارش «وطن‌امروز»، تصویربرداری فصل اول رئالیتی شو «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب که با حضور برگزیدگان مجموعه «شب‌های مافیا» و تعدادی از چهره‌های جدید آغاز شده بود، به پایان رسید. سعید ابوطالب پس از تجربه «شب‌های مافیا» سراغ «پدرخوانده» رفته است که در ساختار تفاوت‌هایی با تجربه قبلی دارد. لوکیشن رئالیتی شو «پدرخوانده»  انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیاست و در یک سناریوی 11 نفره، شامل ۳ مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، 6 شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود. بازیکنان برای یادگیری بازی جدید یک ماه زمان صرف تمرین کرده‌اند. فصل‌های نهایی «پدرخوانده» با دوربین ۳۶۰ درجه ضبط خواهد شد، ضمن اینکه کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون گرداننده این رئالیتی شو است. 
نکته جالب توجه اینکه «پدرخوانده» برخلاف «شب‌های مافیا» که از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شد، برای پخش از فیلم نت تولید شده و پلتفرم توزیع‌کننده این دو نیز متفاوت است. 
***
فاطمه گودرزی جلوی دوربین «کاتب اعظم»
بازیگران جدید مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» که نویسندگی آن را مهدی غفوری بر عهده دارد، معرفی شدند. به گزارش «وطن‌امروز»، با ادامه تصویربرداری مجموعه تله‌تئاتر 7 قسمتی «کاتب اعظم»، بازیگران جدید این پروژه معرفی شدند و به طور همزمان نخستین تصاویر این اثر منتشر شد. نازنین فراهانی، فاطمه گودرزی، امین میری، امیرحسین هاشمی، خسرو شهراز، امیر شهرابی، محسن علیخانی، محمدمحسن شفیعی، آرش رحیمی، امیر تک‌فلاح، محمدرضا تاجیک و وحیدرضا قناعتیان بازیگران جدید «کاتب اعظم» را تشکیل می‌دهند. پیش از این سیامک صفری، امین زندگانی، حدیث میرامینی و نادر فلاح برای بازی در این مجموعه معرفی شده بودند. مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» اقتباسی از کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» به قلم ساسان ناطق از انتشارات سوره مهر است، که نویسندگی آن را مهدی غفوری بر عهده دارد. «کاتب اعظم» داستانی عاشورایی دارد و اتفاقات شب تا عصر عاشورا را روایت می‌کند. کارگردانی هنری مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» را مهدی غفوری و کارگردانی تلویزیونی آن را علی عبادی بر عهده دارند. 
***
«ارباب حلقه‌ها» نیامده رکورد زد
به گفته «آمازون»، سریال «ارباب حلقه‌ها»‌ رکورد بیشترین تعداد بازدیدکنندگان در روز نخست انتشار سریال‌های این شرکت را شکست. به گزارش «وطن‌امروز»، شرکت «آمازون» روز شنبه اعلام کرد سریال گران‌قیمت «ارباب حلقه‌ها» در روز نخست انتشار بیش از ۲۵ میلیون بازدیدکننده در سراسر جهان داشته است؛‌ آماری که برای سرویس «پرایم ویدئو» این شرکت یک رکورد محسوب می‌شود. روز جمعه، «آمازون»‌ دو قسمت نخست سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را برای بیش از ۲۴۰ کشور و منطقه منتشر کرد؛ البته این شرکت اعلام نکرده است که تعداد بینندگان اعلام‌شده، کل یا بخشی از قسمت‌های اول و دوم این سریال را تماشا کرده‌اند. این نخستین‌ بار است که سرویس «پرایم ویدئو»‌ آماری درباره تعداد بینندگان یک پروژه منتشر می‌کند. فصل نخست این سریال که در «نیوزیلند» فیلمبرداری شده، بیش از ۴۶۵ میلیون دلار هزینه داشته است؛ از این رو این سریال گران‌ترین سریال تلویزیونی محسوب می‌شود که تاکنون ساخته شده است. «آمازون» قصد دارد ساخت سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»‌ را تا 5 فصل ادامه دهد. 
***
محیا دهقانی در «مستوران 2» بازی می‌کند
محیا دهقانی به عنوان بازیگر جدید فصل دوم سریال تلویزیونی «مستوران» به کارگردانی سیدعلی هاشمی معرفی شد. به گزارش «وطن‌امروز»، محیا دهقانی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به فصل دوم سریال «مستوران» به کارگردانی سیدعلی هاشمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی پیوست. «ماجرای نیمروز»، «شیار ۱۴۳» و فصل دوم سریال «نجلا» از مهم‌ترین آثار کارنامه محیا دهقانی است. فصل دوم سریال «مستوران» که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است و تصویربرداری آن همچنان در شهرک مستوران ادامه دارد. این مجموعه محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج و استودیو بادبان مجری طرح این پروژه است. فصل اول به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سیدجمال سیدحاتمی تابستان امسال از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. 
***
«شین» و «نمور» به سینما می‌آیند
فیلم‌های سینمایی «نمور» به کارگردانی داوود بیدل و «شین» به کارگردانی میثم کزازی از چهارشنبه ۱۶ شهریورماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درمی‌آیند. به گزارش «وطن‌امروز»، از چهارشنبه ۱۶ شهریورماه فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی داوود بیدل و تهیه‌کنندگی یاسر جعفری در سرگروه ملت و فیلم سینمایی «شین» به کارگردانی میثم کزازی در سرگروه مگامال اکران خواهند شد. فیلم سینمایی «نمور» درباره داوود برادر بزرگ‌تر خانواده است که به اصرار دانیال همراه همسر خود سمیرا و دخترش آرام راهی شمال می‌شود تا پس از 15 سال با خواهرش دلارام آشتی کند. محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن‌پور، باربد بابایی، نسیم ادبی و... در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم سینمایی «شین» هم یک درام خانوادگی دلهره‌آور و رازآلود است. در این فیلم سینمایی شهاب حسینی در کنار تهیه‌کنندگی به عنوان مشاور کارگردان و بازیگر هم حضور دارد. جمشید هاشم‌پور، علی شادمان و محمود پاک‌نیت از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

Page Generated in 0/0051 sec